Maraşlı 15. Bölüm

30 478 Baxış 3,2M

Maraşlı 15. Bölüm Özeti:
Polis sirenlerini duyan Necati, kendisini de kasıtlı olarak yaralar ve saldırıya uğramış gibi davranır. Ağır yaralanan Maraşlı hastaneye kaldırılır. Maraşlı, ölüm ve yaşam arasında savaş verecektir.
Mahur ve ailesi gözaltına alınır. Türellerin evi ve Mahur’un stüdyosu polisler tarafından didik didik aranır. Tüm Türkiye bu haberle çalkalanır. Mahur, Firuzan ve Dilşat serbest kalırken Aziz ile İlhan cezaevine gönderilir. Baba oğul hapishanede zor zamanlar geçirir. İlhan’a ise pusu kurulur. İlhan hayatını kurtarmayı başarabilecek midir?
Mahur, Maraşlı’nın komada olduğunu öğrenir ve soluğu hastanede alır. Maraşlı’nın başında beklemeye başlar. Necati ve Savaş yıllardır hayalini kurdukları babalarına sürülen lekenin intikamını aldıklarını düşünürler. Geriye, istihbarat için çalıştığından emin oldukları Maraşlı’nın ölümü kalmıştır. İki kardeş Maraşlı’nın ölüm emrini verir. Bu kez Mahur, Maraşlı’nın hayatını kurtarabilecek midir?

Maraşlı yeni bölümüyle Pazartesi 20.00'de atv'de!
Maraşlı Resmi AZgold Kanalına Abone Olmak İçin; rb.gy/shb5tt
Oyuncuları:
Burak Deniz
Alina Boz
Kerem Atabeyoğlu
Serhat Kılıç
Saygın Soysal
Rojda Demirer
Cemil Büyükdöğerli
Melis İşiten
Cihan Yenici
#maraşlı​ #fragman #tanıtım

Şərh

  1. vstuning vstuning
    vstuning vstuning
    Saat əvvəl

    30:03 deki saat hatası peki

  2. Mert GÖREN
    Mert GÖREN
    Saat əvvəl

    Firuzan ile necati arasında bir ilişki yoksa bende başka bişi bilmiyorum

  3. susu ve ayıcıkları
    susu ve ayıcıkları
    5 saat əvvəl

    Bu dizi hiç bitmesin diyenler Ben budiziyi çok seviyorum lütfen bitmesin

  4. h2uxao Kılıç Sert
    h2uxao Kılıç Sert
    7 saat əvvəl

    55 :04 ozan ilhan-ı öldürdü😂😂😂😂😂😂😂

  5. yusuf tekin
    yusuf tekin
    14 saat əvvəl

    maraşlılının en saçma sahnesi ve salakça olmuş hemişire ve hastahaneden başka yere gitme sahnesi ne biraz profesyonellik katılabilirdi sallama olmuş

  6. Murat Loks
    Murat Loks
    16 saat əvvəl

    Ulan Necati ilk defa iyi bı rol oynıycak dedik yok abi yok adama kötü rolü yakişiyo

  7. Murat Loks
    Murat Loks
    16 saat əvvəl

    Abi mahur şeytana sarıldığını bı bilse keşke

  8. Ümit Em
    Ümit Em
    17 saat əvvəl

    Ozan İlhanı öldürdü 😂😂😂😂

  9. Cennet Hazratova
    Cennet Hazratova
    19 saat əvvəl

    Savaş:diet yapmayi hic dusunmedinmi??😂😂😂😂😂😜😜😜tam bana gore bi soru)))

  10. Vildan Barazi
    Vildan Barazi
    22 saat əvvəl

    İçimde bi his ilerki bölümde Nevzat ğardaş ile Ecem arasında birşeyler olacak diyor

  11. Suleyman Zerbeliyev
    Suleyman Zerbeliyev
    23 saat əvvəl

    Ben Suatdan supheleniyorum

  12. Sayali Kulieva
    Sayali Kulieva
    23 saat əvvəl

    Firuzan gerçekden endiseleniyor

  13. Türkan
    Türkan
    Gün əvvəl

    Ozan İlhani öldürdü yalnış olmuş

  14. Ulaş şahin
    Ulaş şahin
    Gün əvvəl

    54:55 Ozan ilhanı öldürdü derken tam tersi degilmiydi :)

  15. Nesta
    Nesta
    Gün əvvəl

    Koskoca istihbaratın adamları üç beş çapulcudan kaçıyor

  16. Akın Duman
    Akın Duman
    Gün əvvəl

    Gazetecilere söven arkadaşlar burdamiyiz

  17. Tayyar Uslanmaz
    Tayyar Uslanmaz
    Gün əvvəl

    😎Dk-42:40 İLHAN: "Firuzan da tam kara gün dostu çıktı"😄😄

  18. Tayyar Uslanmaz
    Tayyar Uslanmaz
    Gün əvvəl

    😎Dk-34:00 MAHUR: "Aşk bütün günahları temizliyor demi baba" 👉Azîz Türel: Bk temizliyor😄😄

  19. Emirhan KUL
    Emirhan KUL
    Gün əvvəl

    İyi Güzelde aksiyon sahneleri nin basitliğinden ben sıkıldım artık hiçbişiy hissedemiyorum diziye karşı

  20. Ben Nilo
    Ben Nilo
    Gün əvvəl

    Burak ❤️ Burak ❤️ Burak ❤️ Burak

  21. Kayra Gülal
    Kayra Gülal
    Gün əvvəl

    Suatta istihbarat ajanı benden söylemesi

  22. Tayyar Uslanmaz
    Tayyar Uslanmaz
    2 gün əvvəl

    😎😎1.Bölümden bir kesit "Sakın bu sarhoştur deyip geçmeyesin MARAŞLI" 😎😎

  23. Tayyar Uslanmaz
    Tayyar Uslanmaz
    2 gün əvvəl

    😎👉Dk-22:15te Türel ailesi emniyetin baskısına daha fazla dayanamayarak komple kafayı üşütüp Gülme krizine girdiler -Aziz Türel: ilhan gülme ahahaahahaha😄😄😄😄😄😄😄😄

  24. Baki Bozkurt
    Baki Bozkurt
    2 gün əvvəl

    Diziden ve rollerden tamamen sıyrılarak cevap verirmisiniz? Mahur bir tek bana mı çekici ve güzel gelmiyor 😅

  25. Ibrahim Ismayilzade
    Ibrahim Ismayilzade
    2 gün əvvəl

    25:54 muziğin adı ne?

  26. murat güven
    murat güven
    2 gün əvvəl

    Bu dizide bence bunları yönlendiren bu olayların elebaşı bana göre firuzandır ve hatta necatinin sevgilisi bile olabilir yazın bir kenara..

  27. Emre Fit
    Emre Fit
    2 gün əvvəl

    Çok güzel bir dizi ama o yoğunbakıma oyle elini dokundurup girilmesi çok saçma

  28. Mehmet Ali Keleş
    Mehmet Ali Keleş
    2 gün əvvəl

    Savaşı çok seven bi tek benmiyim

  29. Eray Özdemir
    Eray Özdemir
    2 gün əvvəl

    Dk sonra bir daha giremiyoruz bu arada bencede sınavları gibi konularda eğitim kurumuna telefon iletişim bilgilerinden ulaşabilir ve soru sorabilirsiniz ne kadar kasar peyniri ve hikaye sonuçları ne zaman kamera ile video

  30. muhammed yavuz
    muhammed yavuz
    3 gün əvvəl

    54.55 ozan ilhanı öldürdü ne kadar basit hatalar yapıyorsunuz ya nasıl fark etmiyorsunuz

  31. baby Turkan
    baby Turkan
    3 gün əvvəl

    Dilsad qaliba yalnis soyliyor Ozan İlhani oldurdu diyor

  32. Baris Gok
    Baris Gok
    3 gün əvvəl

    Herkes devam etsin istiyor ve iyi sonuçlar aldığı için bitmemeli diyor ama ne kadar uzarsa ister istemez saçmalar. Birde iyi sonuçlarla bitmesi daha iyi çünkü ilerde konusu açıldığında iyi hatırlanır. Ayrıca bence tek sezonluk bir hikayesi var aynı içerde gibi. Umarımda öyle olur. Mesela çukur şuan çok iyi reytingler alıyor internet izlenmeleri ve sosyal medyadaki ilgisi çok iyi ama bitiyor ve reyting kurbanı olarak değil zirvede olarak bitecek. Benim istediğimde maraşlı için tam olarak bu.

  33. öyküü 19
    öyküü 19
    3 gün əvvəl

    Necatiyi lütfen süründürmeyin

  34. Âlemi Kazâ
    Âlemi Kazâ
    3 gün əvvəl

    2:00:19 😎: Vallahamı? 👶: Vallaha...

  35. dolita windo
    dolita windo
    3 gün əvvəl

    Nejati Mahurdan neyin intikam alıyorki, Ömer'in ölürkende Mahur masum bir çocuktu ve hala öyledir .. 😶

  36. Əkbər Talıbov
    Əkbər Talıbov
    3 gün əvvəl

    Mahurla Savaşın arasında kalan Necatiye çok üzüldüm ya

  37. Elçin S-v
    Elçin S-v
    3 gün əvvəl

    Maraşlıyı 10 sm. lik bir bıçakla yaralamışlar, çok aģır durumda,ki bu normal, ama kuruluş Osman dizisinde adamı bir metrelik kılıcla delik - deşik ediyorlar, adam yarın kalkıb cenke atılıyor.😅

  38. Âlemi Kazâ
    Âlemi Kazâ
    3 gün əvvəl

    1:24:26 Tam Kore versiyon olmuş..

  39. Nazı Ya
    Nazı Ya
    3 gün əvvəl

    Allah firüzana sabır versin Allah ilhana sabır versin Allah nevzata sabır versin Allah savaşın sağ koluna sabır versin

  40. Asmahan Aklanja
    Asmahan Aklanja
    3 gün əvvəl

    iyi değilim:(

  41. İbrahim İ.
    İbrahim İ.
    3 gün əvvəl

    24:37 "Haydi buyrin Horona " 🤣🤣 O nasıl titreme lan... Bu arada 32:23 `deki Hayatımın en kötü 20 dakikasıydı "George Best" lafıdır.

  42. oktay demir
    oktay demir
    3 gün əvvəl

    replik hatası var ozan ilhanı öldürdü dedi ilhan ozanı öldürdü demesi gerekirdi

  43. Gnzo
    Gnzo
    3 gün əvvəl

    Abi Sahneleri çekerken biraz daha özen gösterin ya 2:10:07'de demir nişangah açık değil şakamı nasıl nişan alıp sıkıyo :/

  44. practical game
    practical game
    3 gün əvvəl

    55:00 ozan ilhanı öldürdü demesi de bir garip

  45. sev sev
    sev sev
    3 gün əvvəl

    Aziz, Ömer’e ne yaptıysa İlhan aynısını Ozan’a yaptı..

  46. Shauka Hodan
    Shauka Hodan
    4 gün əvvəl

    Maraşlı, Zeliş’in konuştuğunu duyunca şoka girdi fkfkfjfjfjdhdh

  47. süper sports
    süper sports
    4 gün əvvəl

    Saçmalığa bak bi sidikli hemşire koskoca dağ gibi adamı devirdi rounde rousey sanki fkkfekkr

  48. süper sports
    süper sports
    4 gün əvvəl

    Ben bu aileye nasıl düştüm diyen firuzan gold digger olduğun için olabilirmi

  49. Kml Kml
    Kml Kml
    4 gün əvvəl

    Hareketli konumu başka telefona iletemezsinz 😂

  50. Zinət İbrahimova
    Zinət İbrahimova
    4 gün əvvəl

    15 bölüm içnde bu maraşli ne çok yaralandi ölümden döndü yaa

    1. Zinət İbrahimova
      Zinət İbrahimova
      4 gün əvvəl

      @Shauka Hodan bu bölüm saçmalik çok hastanede okadar olay oluyor hiçkimse yok

    2. Shauka Hodan
      Shauka Hodan
      4 gün əvvəl

      Bir kere cezaevinde o telefon konuşmasını dinliyorlar o sahne çok saçma olmuş

  51. murat kadıoğlu
    murat kadıoğlu
    4 gün əvvəl

    dizinin içinden geçmissiniz komadakı adam ağzından bır kelıme cıkmıyor baskın olunca elıne sılah alıyor cop sunuz sadece

  52. Rio
    Rio
    4 gün əvvəl

    Zelişin sesini ilkez duyanlar burdamı

  53. Oğuzhan Gürsoy
    Oğuzhan Gürsoy
    4 gün əvvəl

    Allah herkese Nevzat gibi bi gardaş versin kral be

  54. Geaner Iusein
    Geaner Iusein
    4 gün əvvəl

    Necati:Güçlü ve yakışıklı olduğu kadar şanslida gshshehsh

  55. Onur Turan
    Onur Turan
    4 gün əvvəl

    Son 2:10:00 saniyedeki sahnede, Maraşlı özel kuvvetçiyim diye geçiniyorsun ,tüfekte atış yaparken nasıl gez arpacık olmadan nişan hatsız ,uzaktaki adam vurabiliyorsun tamam çoğu sahne saçma geliyor, ama böyle ufak tefek detayları gözönünden kaçırma sayın yönetmen biraz dikkat edelim adam ökk sonuçta

  56. Kdkdkdkd Jsjsjsj
    Kdkdkdkd Jsjsjsj
    4 gün əvvəl

    54:59 ozan nasıl ilhanı öldürdü ?

    1. Yusra Tarhan
      Yusra Tarhan
      4 gün əvvəl

      Ozanı ilhan öldürdü diyor

  57. Gülşen Degirmenci
    Gülşen Degirmenci
    4 gün əvvəl

    Etem Özışık sen bu dizi sektörüne fazlasın döktürüyor mübarek

  58. sokin jon
    sokin jon
    4 gün əvvəl

    Mahur ve celal evli çift gibiydi bu bölüm o kadar derin hissediyoruz ki aşkı ethem özışık çok yazıyor bu çifti Alına burak döktürüyor tabi

  59. Cem Aslan
    Cem Aslan
    4 gün əvvəl

    05375745619cem aslan?

  60. Fırat Berk
    Fırat Berk
    4 gün əvvəl

    ulan 20 tane adam elinde otomatik sılah evı tarıyor yav kardesım dalsanıza eve kır kapıyı zaten sılah tutan 1 kısı var senarıst yapma boyle

  61. farkedemedim seni
    farkedemedim seni
    4 gün əvvəl

    hemşireye bak maşallah ne babayigit :d:d:D igneyi yemese dayak delisi edecek :d:D:

    1. sokin jon
      sokin jon
      4 gün əvvəl

      dizi pazartesi gününe koyulmamalıydı reyting yapamıyor bu aralar final yapacak diye haberler var maraşlı gibi karakteri iyi dizi bulmak zor destek olalım

  62. Barber Studio Baku
    Barber Studio Baku
    5 gün əvvəl

    Salam hərkəsə

    1. Yiğit Alp Ayan
      Yiğit Alp Ayan
      5 gün əvvəl

      As

  63. Selin
    Selin
    5 gün əvvəl

    İlk dakikalardaki polis tolgshowda yok mu ?

  64. Talha Durak
    Talha Durak
    5 gün əvvəl

    Bir kere cezaevinde o telefon konuşmasını dinliyorlar o sahne çok saçma olmuş

  65. Turane Memmedova
    Turane Memmedova
    5 gün əvvəl

    Ah bə Necati ne yapdin Maraslimiza

  66. Firdosi Huseyinov
    Firdosi Huseyinov
    5 gün əvvəl

    Bu filmin en cok sevdiyim tarafi maraslinin kizina olan sevgisi

  67. özcan Bukan
    özcan Bukan
    5 gün əvvəl

    Şu alt yazıları acilen düzeltin 🤣🤣

  68. Nureddin Alesgerov
    Nureddin Alesgerov
    5 gün əvvəl

    Marawli filmine baxirdim daha doze bilmedim bu axirinci seriyasinda lap milleti doladiniz bunedi ev yanir bunlarinicati ketirir eve giz ayir ne yanig var ne birde bu marawliya sag sol vururlar olmurki rembodumu.herne ise cox seviyyesiz yerdiz leyagetsiz film baxirdim amma sxirda deyesen zibilin cixartdiniz.

  69. Murat AYAZOĞLU
    Murat AYAZOĞLU
    5 gün əvvəl

    1:19:30 adamın burnu açık IQ

  70. Ozcan Kral
    Ozcan Kral
    5 gün əvvəl

    İyice saçmasapan Bi aşk dizisine dönmeye başladı

  71. Ayten Isgenderli
    Ayten Isgenderli
    5 gün əvvəl

    55:07 dakikasinda

  72. Ayten Isgenderli
    Ayten Isgenderli
    5 gün əvvəl

    Ozan ilhani öldürdü dedi ama ilhan ozani öldürdü

    1. Zehra Halkapınar
      Zehra Halkapınar
      5 gün əvvəl

      Ozanı ilhan öldürdü dedi

  73. Hannibal Lecter
    Hannibal Lecter
    5 gün əvvəl

    zelişin annesinden çok mahura benzemesi

  74. doliio volay
    doliio volay
    5 gün əvvəl

    valla bravo 💯

  75. Yunus LÜLECİ
    Yunus LÜLECİ
    5 gün əvvəl

    100 kilo uyusturucu ne ki . pudra şekeridir o. olmadı içiciyim derler. görmedik mi?

  76. Miraç Maşalacı
    Miraç Maşalacı
    5 gün əvvəl

    dizi pazartesi gününe koyulmamalıydı reyting yapamıyor bu aralar final yapacak diye haberler var maraşlı gibi karakteri iyi dizi bulmak zor destek olalım

  77. F Y
    F Y
    5 gün əvvəl

    Nevzat tüm romantik ana odun gibi girdin 😆😂

  78. F Y
    F Y
    5 gün əvvəl

    Nevzat yazıklar olsun o kalıbına. O cüsseyle nasıl hemşireye iki tokat atamadın. 🤨

    1. doliio volay
      doliio volay
      5 gün əvvəl

      Azerbaycandan izleyenler? +1

  79. aysun günay
    aysun günay
    5 gün əvvəl

    Adamın olayı bu yakarak öldürmeyi seviyor

  80. Ferit Batur
    Ferit Batur
    5 gün əvvəl

    Şarkının ismini bilen varmı

  81. Ccc Jjj
    Ccc Jjj
    5 gün əvvəl

    2:09:23 savaş zamanı

    1. Ccc Jjj
      Ccc Jjj
      5 gün əvvəl

      1:00:00:00

    2. Ccc Jjj
      Ccc Jjj
      5 gün əvvəl

      1:00:000

    3. Ccc Jjj
      Ccc Jjj
      5 gün əvvəl

      0:09

  82. Ömer Faruk Keskin
    Ömer Faruk Keskin
    5 gün əvvəl

    55:03 ayn knk ozan ilhani öldürdü tam tersi değil mi ya

  83. Emin Noman
    Emin Noman
    5 gün əvvəl

    1:40:00

  84. Valide Arabxanova
    Valide Arabxanova
    5 gün əvvəl

    Müthiş bölümdü ....

  85. Ömer Onur
    Ömer Onur
    6 gün əvvəl

    Kimsede demiyor şirketin yüzde 51 i savaş ın

  86. Mitsuki
    Mitsuki
    6 gün əvvəl

    2:07:00

  87. Mitsuki
    Mitsuki
    6 gün əvvəl

    1:47:50 . dakikaya sakın bakmayın pişman olursunuz

    1. Mitsuki
      Mitsuki
      6 gün əvvəl

      lan ben baktım pişman oldum naptın sen ya ağğğağağağğaaa

  88. Şehriban Özbulduk
    Şehriban Özbulduk
    6 gün əvvəl

    dahada bu baskından sonra mahurun anlaması gerekiyor necatinin yaptığını

  89. Naime Kaya
    Naime Kaya
    6 gün əvvəl

    Allah aşkına yorumların altına gelip kusur arayacaksanız hiç yazmayın daha iyi milletin sinirlerini hoplatmayin

  90. İldirim Rustemzade
    İldirim Rustemzade
    6 gün əvvəl

    Ecem sadece Mahurun arkadasi diyil bence baska seyler de var Ecemde irelide gorucez bakalim ve Suat bence istikbaratdan Savasin yanina yerlesdirildi

    1. Naime Kaya
      Naime Kaya
      6 gün əvvəl

      @İldirim Rustemzade aynen ikiside istihbaratın adamı yada hilâl tarafından gönderilen ajan

    2. İldirim Rustemzade
      İldirim Rustemzade
      6 gün əvvəl

      @Naime Kaya ola bilir de nevzat marasli hakkinda hicbirsey soylemedi istikbarat olsa soylerdi ve ya ecem zaten bilirdi .ama kesin olan şuki Suat , Ecem gorunduklerinden fazla

    3. Naime Kaya
      Naime Kaya
      6 gün əvvəl

      Bence ecem istihbaratın adamı nevzatın numarası mahurda yok ecemde var

  91. Gumru Aliyeva
    Gumru Aliyeva
    6 gün əvvəl

    Sen ne pislik çıktın Necati 😡

  92. Like Kid Vlog - LKV
    Like Kid Vlog - LKV
    6 gün əvvəl

    Azerbaycandan izleyenler? +1

  93. Yücel BİLDİK
    Yücel BİLDİK
    6 gün əvvəl

    İstihbaratçı adamı hastaneden kaçırıyolar 1 kamyon polis koysanıza kapıya saçma olmuş orası

  94. baxrom boltaboev
    baxrom boltaboev
    6 gün əvvəl

    👍👍👍👍

  95. F Y
    F Y
    6 gün əvvəl

    Yok yani Dilşadın, İlhanın Ozanı öldürmesini söylemesi ne alaka.

  96. F Y
    F Y
    6 gün əvvəl

    Nevzat ve Ecem aşkı mı doğuyor ne . (Hem Ecemde numarasının olması ne akaka 😂)

  97. F Y
    F Y
    6 gün əvvəl

    Ben kısa pantolonla gezmedim. 😂😂😂

  98. Melih Perihan
    Melih Perihan
    6 gün əvvəl

    Firuzan ne kadar uyuz aile bozan bir karaktersin sen

  99. Мехти Гасанов
    Мехти Гасанов
    6 gün əvvəl

    Hastaneden ambulans aldilar, kimsenin haberi yok.😂😂😂😂😂😂

  100. F Y
    F Y
    6 gün əvvəl

    Ne adamsın ya Necati dersin neyi var. Alt tarafı küçük bir yaralama. 😂😂 Biraz zaman tanıyabilirsiniz ne demek ya 😂😂