EMLAKÇI KIZIN GTR’ıyla YARIŞTIM (Sonuca İnanamıycaksınız !!) (MT09 vs. GTR)

2 851 Baxış 289K

KANALIMIZA Aylık sadece 7.5tl'ye DESTEK ÇIKABİLİRSİN!!
azgold.info/mate/cxfwrMPiJU47se3xpdrpQwjoin
Nadia’nin youtube kanali;
azgold.info
Giydigim Butun Urunleri, TEK Temin Edebilceginiz Site:
www.unsatisfiedgear.com
Muzikleri kullandigim kanallar:
azgold.info
azgold.info/mate/2KSfhAyiSYGBvaLbH_77zA
azgold.infofeatured

Şərh

  1. Furkan Dağhan
    Furkan Dağhan
    2 gün əvvəl

    ABİ KESİNLİKLE SURVİVORA KATİLMALİSİN

  2. Hasan Toğ
    Hasan Toğ
    8 gün əvvəl

    Reis silahların vedeosu çeksene +1

  3. rüzgar Celen
    rüzgar Celen
    13 gün əvvəl

    kankam hep tonbul hatunlar :D geliyor şansına :D tosun gibi kurbanlık kışlık :D

  4. Wolker !
    Wolker !
    13 gün əvvəl

    Lol cü selen yan çar

  5. muhabir. com istanbul
    muhabir. com istanbul
    16 gün əvvəl

    Artis ne bu havalar havan kime

  6. Mehmet Ali Gülmez
    Mehmet Ali Gülmez
    21 gün əvvəl

    Bana baba diceksin gtr artık baban benim 😂😂

  7. Kaan Emektar
    Kaan Emektar
    21 gün əvvəl

    ege abi senin gibi bir savaşçı olacağım ve seninle bir gün tanışmayı çok isterim kral. 431

  8. KEMAL ENGİN
    KEMAL ENGİN
    24 gün əvvəl

    Bu kiz emlakciysa bende michael jordanim

  9. Alp Deniz Çakır
    Alp Deniz Çakır
    27 gün əvvəl

    Ege bu kızla kışa hazırlık yapıyor sanırım

  10. Samir Xeilov
    Samir Xeilov
    27 gün əvvəl

    Kizin emlakci olduguna inanmadim bence kiz Bastik bombastik

  11. Ege Kozanoğlu
    Ege Kozanoğlu
    28 gün əvvəl

    Aga kız taş taşş

  12. tiny
    tiny
    Ay əvvəl

    İnsanlarla tanışmak hoş güzel ama toplumda ki bazı insanlar selam diyince sanki taciz edilmiş küfür edilmiş gibi tiplere giriyor

  13. Yasemin Grgili
    Yasemin Grgili
    Ay əvvəl

    Kız 150 kilo varmı acaba xd

  14. Smgk
    Smgk
    Ay əvvəl

    Gtr artik benimsin🤣

  15. Smgk
    Smgk
    Ay əvvəl

    Abi dövme yaptirma bence

  16. İdk
    İdk
    Ay əvvəl

    Abi bizim ülkede yarışa tofaşla geliyor

  17. Burak Çetin
    Burak Çetin
    Ay əvvəl

    NİSMO der konuyu kapatırım

  18. Burak Çetin
    Burak Çetin
    Ay əvvəl

    heyt be ulan şurası dünyadaki cennet be arabalar kızlar sokaklar ortamlar falan XD

  19. X Men
    X Men
    Ay əvvəl

    Eşek türkiye kızlarıyla böyle bir sohbete yarışa hayatta giremezsin

  20. sosyalist genç
    sosyalist genç
    Ay əvvəl

    Abazalar konuşmaya başlamış ulan her konuştuğu karıyı yatağa atsaydı bakire kalmazdı sokakta amk video işte izleyin yeter sizde istiyorsunuz bu yaşantıyı ama her insanın yaşantısı bir değil özenmeyin fazla

  21. MEMO CAN
    MEMO CAN
    Ay əvvəl

    9:28 artık babası oymuş

  22. Tolga Gunduz
    Tolga Gunduz
    Ay əvvəl

    Nadia askar hayraniyimlan bn instigramda

  23. Hakan Ceylan
    Hakan Ceylan
    Ay əvvəl

    Egehub aktif edildi...

  24. Ervin Basaran
    Ervin Basaran
    Ay əvvəl

    GTR arıyorsanız @Japonic abimizi izleyin

  25. Alimurat ss
    Alimurat ss
    Ay əvvəl

    8:20

  26. MOTO DEVİR
    MOTO DEVİR
    Ay əvvəl

    ege abi inşalllah bu kızlarla cinsel ilişkiye girmiyorsundur bilmiyosan hatirlatim zina ya giriyor araştırısan ebedi cehennemde kalıcaksın diyor yani sonsuza kadar cehennem diyor

  27. Ç3D D2L4E4
    Ç3D D2L4E4
    Ay əvvəl

    11.00 harika ya şakşakşakk

  28. Bora Gürol
    Bora Gürol
    Ay əvvəl

    👍

  29. Erkan Aka
    Erkan Aka
    Ay əvvəl

    Bir Ferrari'niz olsa sticker yapıştırır mıydınız. Sakın dövme yaptırma Ege

  30. Semir Elataş
    Semir Elataş
    Ay əvvəl

    Aferin akıllı adam.

  31. Kerem Korkmaz
    Kerem Korkmaz
    Ay əvvəl

    Ege sana bi r1 lazım ya

  32. TALHAJORDAN23
    TALHAJORDAN23
    Ay əvvəl

    Nadia nın yağ yakma vakti gelmiş.

  33. Alesta Vevo
    Alesta Vevo
    Ay əvvəl

    Bu ne olum ayı gibi bu kız

  34. Seyirci
    Seyirci
    Ay əvvəl

    Olum Egenin takıldığı güzel bi kız vardı Teslacıydı adı neydi ya onla niye video yapmıyor ki. Açık ara en güzel oydu😂

  35. Yağız Levent
    Yağız Levent
    Ay əvvəl

    Ege fitness'dan GTR'a tokat şov

  36. EMRE Schiller
    EMRE Schiller
    Ay əvvəl

    👏👏👏👏👏

  37. Kemal
    Kemal
    Ay əvvəl

    2:40 ben elendim beyler siz devam

  38. bora
    bora
    Ay əvvəl

    EGE ABİ MOTORU BIRAKKKK

  39. bilkes
    bilkes
    Ay əvvəl

    HADİ BAK İŞİNE EGE DOSTUM BEN NADIAKHARI TAKİP EDİCEM

  40. şampiyon özçam
    şampiyon özçam
    Ay əvvəl

    2:25 turkıyedee boyle gıyınıp gezılseee 😋😋😜😋😜 sonra muge anlıyaa cıkılır

  41. şampiyon özçam
    şampiyon özçam
    Ay əvvəl

    Omg kzın kameryaa bakışı güneş gbı doğdu 🤭🤭🤭🤪😋🤪😋💪😋💪😋💪😋💪😋💪😋💪😋

  42. aliemir mermer
    aliemir mermer
    Ay əvvəl

    milfshake

  43. Muhammet Ali BAL
    Muhammet Ali BAL
    Ay əvvəl

    Reis buna akropovic yazılım felan fena gaçar

  44. Erdem Uzal
    Erdem Uzal
    Ay əvvəl

    Artik baban benim

  45. Mustafa Vardar
    Mustafa Vardar
    Ay əvvəl

    Raquel isteriz

  46. Muzaffer Çakır
    Muzaffer Çakır
    Ay əvvəl

    bi egzoz al artık be

  47. Uygar Arıcıoğlu
    Uygar Arıcıoğlu
    Ay əvvəl

    Bence kız sürmeyi bilmiyor ya da ege abi çok roket

  48. Car Crash Channel
    Car Crash Channel
    Ay əvvəl

    videoyu daha izlemedim ama G-TR kazansın istiyorum

  49. ERENCAN KAYAK
    ERENCAN KAYAK
    Ay əvvəl

    Abi kızla video gelsin

  50. AhmetBurakRoz
    AhmetBurakRoz
    Ay əvvəl

    Kız Pakistanlı :d

  51. Aydın AYDIN
    Aydın AYDIN
    Ay əvvəl

    Kızın g*tü yok, g*tün kızı var

  52. Marco Avezzi
    Marco Avezzi
    Ay əvvəl

    Reis 2 kızda pek tekin değil ve kalitesiz gibi geldi. Fazla bulaşma derim.

  53. Enaldo3561
    Enaldo3561
    Ay əvvəl

    hayatlara bak :)

  54. moodymoodbro
    moodymoodbro
    Ay əvvəl

    2:41 eGE aB nereye bakıon

  55. Koray
    Koray
    Ay əvvəl

    4:49 da kamera olasım geldi

  56. Alperen Çakır
    Alperen Çakır
    Ay əvvəl

    İnandm

  57. bekir hocanın beyaz çene altı sakalı
    bekir hocanın beyaz çene altı sakalı
    Ay əvvəl

    We want to Raquel!

  58. EGE ÇELİKHAN
    EGE ÇELİKHAN
    Ay əvvəl

    BASKETBOL VİDEOLARI GELSİN BRO SEVİLİYORSUN

  59. Demir DGT
    Demir DGT
    Ay əvvəl

    işte bu yüzden amerika

  60. marcgoone
    marcgoone
    Ay əvvəl

    hello mr ege fitness thank u for getting me millions of streams on lamborghini tears!

  61. Abdullah Gültekin
    Abdullah Gültekin
    Ay əvvəl

    raquel gelsin

  62. ElektrikDerslerim
    ElektrikDerslerim
    Ay əvvəl

    abi tamam iyi güzelde parada var be para olmadan ne kadar izle antreman yap bir yere kadar oluyor şuan bir spor yapmaya kalksan vucüt geliştireceğim desen en minimum 600-700 tl beslenmeye gider,ee bide protein tozuydu creatin şart bunlarada 300 bayılsan minumum 6 ay 1 senelik spor salonu yazılsan diyelim 1000 tl de oraya gitti ortalama 1 sene adam gibi beslenmek 700x12=8400 tl ee hergün fiyatlarda artıyor hocam düz hesap hadi 9000 bin diyelim.9000 bin beslenme 1000 tl merdiven altı fitness üyeliği 1 yıllık ettimi sana 10000 tl ee bide gel sen 3 ayda bir protein tozu ve creatin al hadi en min 700-800 de oraya bayıldın yaklaşık 11000 tl 1 yıllık fitness kariyeri oda minimumda isen şöyle ortalama bişeyler yapmaya kalksan ve o orandada gaza geleceksin motivasyon olacak 13-14-15 bin tl gider ee hocam soruyorum askeri ücret 2800 tl 12 ayda normal bir vatandaş 34 bin tl ye yaklaşık para yapıyor adam gelirinin nerdeyse yarısını fitness a ayırsa bu adam her maaşının yarısını yok etmek zorunda ee hocam sen 1400 tl ile aylık nasıl geçincen.Aslında demek istediğim şu fitness zor bir spor felan değil sadece disiplin hatta onuda biraz geçebiliriz çünkü paran olduğunda imkanlar artığında sonuç almak kolay oluyor ve motivasyonu artıyor insanın yani diyeceğim o ki gençler güzel insanlar kilo vermek için fit kalmak için bu sporu yapın maddi imkanınız yok ise bir noktaya kadar kas gelişimi yapabilirsiniz evde antreman ve beslenme vs aksayacağı için.Kimse hayal kurmasın yeterince proteini vucüda yüklemessen gelişemessin yeterince strese sokamassan kaslarını gelişemessin.Ve genel olarak hocam biride çıkıp desin bakın bu mümkün veya değil mümkünse böyle mümkün videosunuda çeksin bakın bakalım izleniyor mu izlenmiyor mu ama ben gerçekleri önünüze seriyorum.Beslenmeye paran yoksa bu sporu yapma arkadaş zayıflamak istiyorsan fit sağlıklı kalmak istiyorsan ona bişey diyemem.Ama benim param yok abi ee kas yapcam ee yeterli proteini alamıyorsun ama al işte sana mokoko.Dostlar ilk önce paranızı halledin kendinize imkan yaratın sonra birşeyler başarmaya çalışın yoksa ben 3 ay spora yazılayımda işte 200 gram tavuk göğsü yerimde ee gelişirim bak babayı geliştin şuan geliştin sana doğru geliyor bak. :) Tüm hıncımı buraya püskürttüm şuan da.Dostlar hayallerinizi yıkmak için değil gerçekleri yüzünüze vurup boş yere para harcamamanız için söylüyorum bunları. Yanlış düşünüyorsam affola Allah'a emanetsiniz :)

  63. Boran
    Boran
    Ay əvvəl

    Sayın Ege Fitness, Nadia hanımı ayarlamanız yok mu ? 💯

  64. Selim Alkan
    Selim Alkan
    Ay əvvəl

    Wayoooo kiz latina chika

  65. PrestGG
    PrestGG
    Ay əvvəl

    Ege abi artik spor videolari gelsin lütfenn

  66. Eren Akgün
    Eren Akgün
    Ay əvvəl

    Abi şaka maka 2. Hatun sana vuruldu mq

  67. Oguzhan Cem Yücel
    Oguzhan Cem Yücel
    Ay əvvəl

    Ağa neden atılmış EOS dan ya çok merak ettim

  68. Muhammet Turan
    Muhammet Turan
    Ay əvvəl

    buradaki kızlarda fren yerine gaza basıyor beygir desen tacjz ettin der at mı der

  69. Apollo
    Apollo
    Ay əvvəl

    Ege brother, çekim kameranın markasını merak ediyorum görür ve dönersen mutlu olurum. Amerika'yı yak arkandayız adamım 🤟

  70. TG Rider Akın Çelik
    TG Rider Akın Çelik
    Ay əvvəl

    abi quick shifter var debriyaja basma boşuna

  71. andy dufresne
    andy dufresne
    Ay əvvəl

    property s*x

  72. Cenker
    Cenker
    Ay əvvəl

    Bu kızı eve atman var abi

  73. Atilla 125RR
    Atilla 125RR
    Ay əvvəl

    Bu motord ça QuickSifter yokmu

  74. Emre Akif Akbulut
    Emre Akif Akbulut
    Ay əvvəl

    GtR 😍😍

  75. Morty's Drink
    Morty's Drink
    Ay əvvəl

    İdolümsün reis

  76. Yakup Gelen
    Yakup Gelen
    Ay əvvəl

    1 milyon olmamıza az kaldı

  77. DAGEA ZEREF
    DAGEA ZEREF
    Ay əvvəl

    büyü

  78. Emir Özdemir
    Emir Özdemir
    Ay əvvəl

    Sa

  79. Anıl Hazretleri
    Anıl Hazretleri
    Ay əvvəl

    pakistanlı arabası silahı sporu ne ararsan var bu nasıl pakistanlı

  80. gg Yılmaz
    gg Yılmaz
    Ay əvvəl

    Supra ile yarışmak için 1000 CC ye geç abi, tekerde geçersin

  81. Kaan Garibaoğlu
    Kaan Garibaoğlu
    Ay əvvəl

    ege abi admsın sen motorunu çok seviyorum

  82. Ozan TV
    Ozan TV
    Ay əvvəl

    Gtr r34 rb 26 motorla kapış kim kime baba diyo görelim

  83. Mehmet k
    Mehmet k
    Ay əvvəl

    Reis motorunda quikshifter var kullan gözünü seveyim ya

  84. Joseph K
    Joseph K
    Ay əvvəl

    ege reis balina avında

  85. Kahtalı Fıçı
    Kahtalı Fıçı
    Ay əvvəl

    2:42 4 kişi ortak girilir bu büyük başa

  86. Bedirhan Çalım
    Bedirhan Çalım
    Ay əvvəl

    Abi hep berabermi antrenman yapacaz 1 martta

  87. halil kaya
    halil kaya
    Ay əvvəl

    Amk sokaklara bak öyle sokakta yarışmicanda nerde yarışıcan ya

  88. BRK KRB
    BRK KRB
    Ay əvvəl

    Senin videolarını izleyince kendime sorduğum tek bir soru var... Hayatın tadını bir kez olsun çıkardın mı? Not mani olmayınca bi bok olmuyo....

  89. Kürşad Nargiz
    Kürşad Nargiz
    Ay əvvəl

    0:09 adamsın

  90. HARUN TURAN
    HARUN TURAN
    Ay əvvəl

    ABİ ZENCİLERİN VEYA YAPILI ADAMLARIN YOLUNU KES HARAÇ İSTE VERMEZLERSE ONLARI DÖVECEĞİNİ SÖYLE EN SONDA KAMERA ŞAKASI OLDUĞUNU SÖYLE BEYLER YORUMU YUKARDA TUTALIM...

  91. ali royfan
    ali royfan
    Ay əvvəl

    👍👍👍👍

  92. Barış Aktaş
    Barış Aktaş
    Ay əvvəl

    Video At reis

  93. Mahmud Aliyev
    Mahmud Aliyev
    Ay əvvəl

    Sen bir 2014 model güzel r1 bulursan sana yetişemez performans hava filitresi egzoz yazılım yetişemez sana

  94. RelaXioN
    RelaXioN
    Ay əvvəl

    Kapak Fotosunu Görünce Kalmadı Değil 😅

  95. Yusuf ASLAN
    Yusuf ASLAN
    Ay əvvəl

    Reis şöyle vasıfsız, aptal saptal kızları çıkarma kaliteyi düşürme be

  96. vasili turkish
    vasili turkish
    Ay əvvəl

    Kral adamsın ege reis

  97. yazar 1452
    yazar 1452
    Ay əvvəl

    Neye kalıyor

  98. Buğra Uyan
    Buğra Uyan
    Ay əvvəl

    Gaci avi

  99. murdaaa
    murdaaa
    Ay əvvəl

    4:48 ablacım kaskı biraz daha aşağı eğsende ikizleri daha net görsek

  100. mube ferdi
    mube ferdi
    Ay əvvəl

    Kizlar makyaji olmazsa varya nasil gorunurlardi yorum yapin bakalim