Gülmek yakışıyordu sana... - Sen Çal Kapımı 33. Bölüm

4 591 Baxış 465K
Əyləncə

Eda ve Serkan uyumu...🥰
Sen Çal Kapımı Ailesine Katılmak için: bit.ly/3jB1Rsj
Sen Çal Kapımı Resmi AZgold Kanalı: bit.ly/3dxNPVW
Kerem Bürsin ve Hande Erçel’in yanı sıra Neslihan Yeldan, İlayda Çevik, Evrim Doğan, Anıl İlter, Melisa Döngel, Çağrı Çıtanak, Elçin Afacan, Sitare Akbaş, Başak Gümülcinelioğlu, Alican Aytekin, Sarp Bozkurt, İlkyaz Arslan gibi birbirinden başarılı isimleri barındıyor.

#kokundaaşkvar #KeremBürsin #HandeErçel

Şərh

  1. Eshita Sharma
    Eshita Sharma
    20 gün əvvəl

    HanKer guest appearance so adorableeeeee🥰, thanks for including and not editing it✨

  2. Eshita Sharma
    Eshita Sharma
    20 gün əvvəl

    Love this scene 😍✨

  3. Eshita Sharma
    Eshita Sharma
    20 gün əvvəl

    LOVE this ❤️❤️❤️❤️❤️❤️

  4. Eshita Sharma
    Eshita Sharma
    20 gün əvvəl

    ♥️🧿 HANDE KEREM 🧿♥️

  5. Eshita Sharma
    Eshita Sharma
    20 gün əvvəl

    🧿♥️ HANDE KEREM ♥️🧿

  6. Eshita Sharma
    Eshita Sharma
    20 gün əvvəl

    YAAAA ❤️❤️❤️❤️❤️❤️

  7. İclal Şenlik
    İclal Şenlik
    25 gün əvvəl

    No 309 dan alıntı

  8. Людмила Пронь
    Людмила Пронь
    28 gün əvvəl

    Серканты ведь раньше так не вел себя! Не кревдядся, не пеоежразнивал Эду! Как так не стыдно?! Вот так ведь и теряют культуру! Потихоньку и ты туда же, за своей бабушкой Селин ! Она тобой пользуется и свалит.... Да ещё и ребенка может на тебя посадить, которого пока нет, конечно....

  9. EsmaCeylin çilesiz
    EsmaCeylin çilesiz
    Ay əvvəl

    Serkan edayı hatırlasın

  10. Ceyda Ay
    Ceyda Ay
    Ay əvvəl

    Aşkınızdan bitik

  11. Zehra Ucar
    Zehra Ucar
    Ay əvvəl

    Maşallah Hande Gülmek sana yakışıyor seni cok seviyorum😍

  12. Carmen Roca Tello
    Carmen Roca Tello
    Ay əvvəl

    Por favor porque no mandéis los vídeos en español

  13. Marika Samadashvili
    Marika Samadashvili
    Ay əvvəl

    Guzellll

  14. Narges Hajsadegh
    Narges Hajsadegh
    Ay əvvəl

    😍😍😍😎

  15. melek duru dekkak
    melek duru dekkak
    Ay əvvəl

    Evet buzdolabına benziyorlar doğru eskiden yararlıdır sonra bi halta yaramıyor

  16. Mas Sal
    Mas Sal
    Ay əvvəl

    Gülabiliyormiyiz dedi hande😂 sahneye keseceklerdi ama böyle daha güzel

  17. Eshita Sharma
    Eshita Sharma
    Ay əvvəl

    Miss EdSer babies all cute ❤️❤️

  18. Eshita Sharma
    Eshita Sharma
    Ay əvvəl

    🧿♥️ HANDE KEREM ♥️🧿

  19. Eshita Sharma
    Eshita Sharma
    Ay əvvəl

    Babies❤️❤️❤️❤️❤️❤️

  20. Eshita Sharma
    Eshita Sharma
    Ay əvvəl

    ONE OF MY FAVOURITE SCENE ❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️

  21. Eshita Sharma
    Eshita Sharma
    Ay əvvəl

    LOVE THIS SCENE❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️

  22. Eshita Sharma
    Eshita Sharma
    Ay əvvəl

    OH THIS SCENE❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️

  23. Zehranın Hayati
    Zehranın Hayati
    Ay əvvəl

    Allahim lutfen artık hatırlasın Serkan ya çok sıkılmaya başladım yaa EDSER aşki geri dönsün

  24. Little Daisy
    Little Daisy
    Ay əvvəl

    Bayağı aşk dolu bakıyor ❤️(Serkan)

  25. nicht lebend
    nicht lebend
    Ay əvvəl

    Burda Serkan ve Eda değil burda kerem ve Hande güldü 😍

  26. Людмила Алифанова
    Людмила Алифанова
    Ay əvvəl

    😔😶😡😠🙄😎😫🙊🖤👇👎🍋🌶️🍄

  27. Sibel Ax
    Sibel Ax
    Ay əvvəl

    Hadi fandomu dinlemiyosunuz torpilli senaristlere heba ettiniz diziyi..ya su reytingler yerlerde hic yakisiyormu?3.55 ne ya dizi eylulde 8-9 lardaydi..geminin rotasi sasmis kaptan hala uyuyo😡😡😡yazik guzelim edsere hankere..okadar guzellerki..boyle guzel yetenekli oyuncularin kiymetini bilmiyosunuz..oyunculuklar efsane..diyaloglar bommm bos.anlamsiz.manasiz.sureyi doldurmak icin yazildigi cok belli..o cekil ekibi yonetmen ve hankerin cok daha iyi bir senaryo ile yikip gececegine eminim..ama nerdeeee😡😡😡😡

  28. Marika Samadashvili
    Marika Samadashvili
    Ay əvvəl

    🥰🥰

  29. Eylul naz Aydin
    Eylul naz Aydin
    Ay əvvəl

    Lan dizideki edser e en yardimci kişi Sirius sonra engin sonrada melo

  30. Ebru Sağlam
    Ebru Sağlam
    Ay əvvəl

    Arkadaşlar lütfen Berra Akyüz, Asel, Ayaz, Asrın efe, Roza ve Zeynep inci bebek sma hastası onların videolarını izleyerek ailelerine yardımcı olur musunuz?

  31. Sevilay demir
    Sevilay demir
    Ay əvvəl

    Her cumartesi hatırladı mı hatirlayacak mı meraktan öluyoruz

  32. Sevilay demir
    Sevilay demir
    Ay əvvəl

    Yaa serkan yeter artık hatırla ya hatırla bıktık

  33. Tuana sancaklı
    Tuana sancaklı
    Ay əvvəl

    Hiç mi umut yok ?~ gÜneşin kızları Alsel Ama hande ve kerem daha çok yakisiyor

  34. Şicasso sanatci
    Şicasso sanatci
    Ay əvvəl

    Gulmegide benimle ogrendigin için....unutman normal..🤷🏻‍♀️😁😂

  35. gamze tsn
    gamze tsn
    Ay əvvəl

    Dönüyor dolaşıyor edaya geliyorr😅😅😅

  36. Mihriban Toptal
    Mihriban Toptal
    Ay əvvəl

    Serkanin bir türlü gelmeyen hafızasını ruhuna el fatiha

  37. Mihriban Toptal
    Mihriban Toptal
    Ay əvvəl

    Serkanin gelmek bilmeyen hafızasına ruhuna el fatiha

  38. BÜŞ
    BÜŞ
    Ay əvvəl

    Biraz burdan biraz burdan😆böylee ya çok tatlılardi ya çok güldüm burda🤗

  39. Semra Çördük
    Semra Çördük
    Ay əvvəl

    Oha serkan herşeyi hatırlıyo eski anılarını gidip gelmedi serakn bilerk böyle yapıyo farkeden varmı arkadaşlar

  40. eda nur
    eda nur
    Ay əvvəl

    2:12 - 2:19 arkadaşlar burayı kesmeniz gerekiyordu. Bildiğin Hanker dir ya burası hsdjdjjddjdj

  41. Ayşenur Çeçen
    Ayşenur Çeçen
    Ay əvvəl

    Sana gülmek çok yakışıyor Serkan Bolat 😍🥰😍🥰😍🥰😍🥰

  42. Always be happy
    Always be happy
    Ay əvvəl

    2:43 hayret serkan unutmamışın

  43. Sebil Hallacat
    Sebil Hallacat
    Ay əvvəl

    Bu diziyi çooooooöooooooooooooook seviyorum

  44. Sebil Hallacat
    Sebil Hallacat
    Ay əvvəl

    😌🖒

  45. Emine Yılmaz
    Emine Yılmaz
    Ay əvvəl

    bu sahneyi on kere cektigine yemin edebilirim ama ispatlayamam

  46. Havva Irmak Yurt
    Havva Irmak Yurt
    Ay əvvəl

    💙♥️💗

  47. Ayşe Açılkan
    Ayşe Açılkan
    Ay əvvəl

    Bay robot 🤖 sen eskiden gülüyordun bee

  48. Irmak Kar
    Irmak Kar
    Ay əvvəl

    Cok yakışıyorsunuz ya

  49. Tolga Koç
    Tolga Koç
    Ay əvvəl

    serkan edayı hatırla yoksa sete gelecem senin o beynini kıracam merak etme o kafayı kıracam ben

  50. Belkız buse Selviboy
    Belkız buse Selviboy
    Ay əvvəl

    2. Fragman istiyoruz

  51. Sultan Kıroğlan
    Sultan Kıroğlan
    Ay əvvəl

    Çünkü ona tekrar aşık olacak edaya serkan Allah'ım yaaa

  52. hümeyra yılmaz
    hümeyra yılmaz
    Ay əvvəl

    Olum tam bişey hatırlıyo yine bişey oluyo harırlafığı şey bölünüyo

  53. Halise Yaren Tanış
    Halise Yaren Tanış
    Ay əvvəl

    Hazır çiçekçideyken ben serkanın yerinde olsaydım edaya sana nasıl aşk itirafında bulundum diyebilirdi.

  54. Hazal Yaren Yücel
    Hazal Yaren Yücel
    Ay əvvəl

    Acaba ordaki gülme gerçekten de öyle olmuş olabilir mi

  55. Elif NUR GÜVEN
    Elif NUR GÜVEN
    Ay əvvəl

    Lan çözdüm Serkan bi senesini hatırlamıyo 1 sene öncesi 2020 idi şuan 2021 lan bunlar 2021 de birsürü anı yaşadı SERKAN MALMISIN

  56. Merve Öztürk
    Merve Öztürk
    Ay əvvəl

    serkanın alerjisi var çiçekçiye girince boğazı gıcıklanıyodu bunu da mı unuttunuz

  57. Güler Karali
    Güler Karali
    Ay əvvəl

    Seyircinin severek izlediği bir Diziye yazık ettiniz * Biz HanKer"i (EdSer"i) çok seviyoruz ama siz bizim sesimizi duymak istemediniz sonuç Reytingler düştü Mutlu" musunuz..???

  58. laman mansurlu
    laman mansurlu
    Ay əvvəl

    handenin galiba cok hosuna gitmiş Keremin yanaklarını mincirmak, gidip gelip minciriyor yalnız nede yumuşak gorunuyor beee

    1. laman mansurlu
      laman mansurlu
      Ay əvvəl

      @BETÜL zaten ona ne giyse yakisiyorda ama beyaz gomlekde daha da bi tatli oluyor

    2. BETÜL
      BETÜL
      Ay əvvəl

      Evett hele birde Kereme beyaz giydirdiklerinde çok tatlı oluyoor

  59. Ekrem Arslan
    Ekrem Arslan
    Ay əvvəl

    FİNALLLLLLLLL OLMADIMI BU SACMA SAPAN DİZİİİİİİİİ..................

  60. Sara Marium
    Sara Marium
    Ay əvvəl

    2:09 cute ❤😍😄 it's good that the director didn't edit it

  61. tugba er
    tugba er
    Ay əvvəl

    En güzel sahneyi de sen kapmışsın mfyapim 👏👏

  62. Cever Bal
    Cever Bal
    Ay əvvəl

    Edanin serkani güldürme çabalarını sevenler 👇

  63. Ebru Gulec
    Ebru Gulec
    Ay əvvəl

    Ne güzel bir sahneydi hasret kaldık

  64. Gülnaz Şahman
    Gülnaz Şahman
    Ay əvvəl

    Vallahi Edayla tanışmak çok isterdim pozitif bir kız

  65. edser yıldız
    edser yıldız
    Ay əvvəl

    Alex'e noldu bilen var mı😀😀

  66. Gülnaz Şahman
    Gülnaz Şahman
    Ay əvvəl

    Eda burda O kadar yaptıkı Serkani gerçekten güldürdi resmen😁

  67. ecrinveyalal
    ecrinveyalal
    Ay əvvəl

    Belki hatırlamayacaktır, belki dediği gibi tekrar aşık olacaktır.

  68. Asli Guven
    Asli Guven
    Ay əvvəl

    Artık Serkan edayi hatırlasın lütfen selin ve denize yeterince fırsat verdiniz selinin bir sürü suçu var Ferit in yaptığı hatayı örtbas etmişti oda ortaya çıksın lütfen

  69. roşi roş
    roşi roş
    Ay əvvəl

    Hadı serkan,yeter artık hafızan geri gelsin Yerine saçların gidebilir çünkü çok kötü durumda

  70. EDA
    EDA
    Ay əvvəl

    _Gülmek size yakışıyor_ *_EDSER_* ...

  71. StarqueeN
    StarqueeN
    Ay əvvəl

    Aydinlanma cagi jtngjvngjgjg

  72. Arada Sırada
    Arada Sırada
    Ay əvvəl

    HanKer'i gördüm sanki hjhjhjhjhjhjh

  73. Faruk Omer
    Faruk Omer
    Ay əvvəl

    😂😂Eda çok komiksin

  74. Sevinc Sarpdag
    Sevinc Sarpdag
    Ay əvvəl

    Selin yalandan kaza yapmasına rağmen edanın yanına gidip iyi misin selin bir şeye ihtiyacın var mı demesine karşılık selinin senden yardım istemiyorum demesi... Allah'ım sabır ver

  75. Bahar Çetrez
    Bahar Çetrez
    Ay əvvəl

    Bu sahnede gerçekten güldüklerine yemin edebilirim ama kanıtlayamam :)

  76. Aysel Day
    Aysel Day
    Ay əvvəl

    bu sahnenin hanker olduğunu herkes anlamıştır dimii 🤣orda serkanın gulmemesi gerekirdi ama kerem tutamadı kendini güldü 😂iyi ki sahneyi kesmemisler😉

  77. Mahir Hünbətov
    Mahir Hünbətov
    Ay əvvəl

    Aa Serkan hatirliyor bazı anıları qsliba

  78. İlknur Yalçın
    İlknur Yalçın
    Ay əvvəl

    Ay yerim sizi ya

  79. nehir su
    nehir su
    Ay əvvəl

    Buzdolabına benziyorsunuz hepinizshsjstsgsjxjxxnxj

  80. Eylül Yılmaz
    Eylül Yılmaz
    Ay əvvəl

    Bölümün en iyi sahnesi kesinlikle buydu bence en azından özeldi ve çok daha eğlenceliydi handenin keremin yanaklarını sıkması çok güzeldi ya bu sahne dahada iyi olabilirdi deniz ve selin içine etmeseydi ama olsun yinede güzeldi bayağı 💗💗💗

  81. Büşra Kocakaya
    Büşra Kocakaya
    Ay əvvəl

    Burda Serkan değil Kerem gülüyor yemin edebilirim ama ispatlayamam

  82. Gülşen Kapısız
    Gülşen Kapısız
    Ay əvvəl

    Artık fazla oluyoya hatırlasın artık

  83. Gezde Kamak
    Gezde Kamak
    Ay əvvəl

    Hala Sirius bahane, bunu unutmamis 😉🤣

  84. TUĞBA Yalın
    TUĞBA Yalın
    Ay əvvəl

    Gülmek de bulaşıcı serkan ve Eda gülerken gülenler varsaa 👇👇

  85. yaren şenpalıt
    yaren şenpalıt
    Ay əvvəl

    Evet sana gülmek çok yakışıyor "SERKAN BOLAT"😍

  86. Ravzanur ÖZBAYRAK
    Ravzanur ÖZBAYRAK
    Ay əvvəl

    A serkan hatirliyo birazcik

  87. Keremhande Kerem
    Keremhande Kerem
    Ay əvvəl

    Ya çoookkk tatlısın kereeeemmmmmm❤️❤️❤️❤️

  88. narmin black
    narmin black
    Ay əvvəl

    Bizede yakişiyo'du

  89. Emilya Azizova
    Emilya Azizova
    Ay əvvəl

    Ay gercekden ama Serkana gulmek cok yakisiyor yaa .Asiri tatli oluyorlar gulduklerinde ❤️😍❤️😍❤️

  90. ulvi ulvi
    ulvi ulvi
    Ay əvvəl

    Selin ferit ceren deniz EDA SERKAN EDA SERKAN KEREM HANDE

  91. sukha __
    sukha __
    Ay əvvəl

    bölümün en güzel sahnesi çünkü gerçek EdSer ruhu taşıyor. Ama aynı bölümde "ben senin neyine aşık oldum" diyen bir Serkan vardı.

  92. Sparkle Ashley
    Sparkle Ashley
    Ay əvvəl

    1:29 oradan itibaren izleyin mücizeeeee😅😅😅😅😅😅

  93. Zeynep Ulu
    Zeynep Ulu
    Ay əvvəl

    Burada Eda ve Serkan değil, Hande ve Kerem güldüler.❤

  94. r n a e f i n.
    r n a e f i n.
    Ay əvvəl

    give us EdSer backkkkkkkk

  95. tema yoong
    tema yoong
    Ay əvvəl

    Are you happy now, the episode's rating has been down and the story of the series has been destroyed by the ridiculousness of the authors and the greed of production. I hope you preserve the status and love of HANDE and KARAM among the audience.

  96. Zuhal Gülzari
    Zuhal Gülzari
    Ay əvvəl

    Yazık ne güzel günleriniz vardı çok üzülüyorum bir hiç uğruna yazık ettiler reytingler yerlerde pırıl hamileliği çok abartı alex biryerden lütfen haftaya final yapın daha fazla üzülmeyelim zaten şimdi evlendirirsiniz 5 yıl geçer 2 çocuk alsana final bizler böyle hayal etmedik evliliklerini yaşasınlar isterdik sizler bunu beceremediniz geçmiş olsun

  97. tema yoong
    tema yoong
    Ay əvvəl

    Şimdi bölümü sınıflandırmaktan memnun musunuz? Yazarların gülünçlüğü ve prodüksiyon hırsıyla dizinin indirilmesi ve hikayesi mahvolmuştur.Umarım izleyiciler arasında HANDE v KARAM'ın statüsünü ve sevgisini korumuşsunuzdur. onlara olan sevgimizle oynayın

  98. Deniz
    Deniz
    Ay əvvəl

    Allahım ya şu güzeller güzeli tatlı kızı üzüp Selinle evlenmek üzere olması acayip batıyor bana

  99. C C
    C C
    Ay əvvəl

    Bu dizi insanların mantığıyla dalga geçiyor son 2 bölümdür iyice emin oldum seyirciye saygınız yok ilkokul müsameresi gibi diyalog yazılıyor sahneler berbat

    1. Saviour Angel
      Saviour Angel
      Ay əvvəl

      Nasıl yani

  100. Merve Caglar
    Merve Caglar
    Ay əvvəl

    Bu sahne çok güzeldi 🥰