Maraşlı 7. Bölüm

66 367 Baxış 7M

Maraşlı 7. Bölüm Özeti:
Maraşlı ve Mahur, Zeliş'i hastaneye götürürler. Maraşlı, bu hainliği Savaş'ın yaptığından emindir ve onu öldürmeye ant içer. Mahur, Zeliş'in yaşadıklarından dolayı kendini suçlamaktadır. Zeliş artık Maraşlı ile de bir iletişim kurmamaktadır. Maraşlı yıkılır. Maraşlı, Savaş'tan intikamını nasıl alacaktır?
İlhan ve Ozan, Savaş ile görüşmeye gideceklerdir ve Savaş yapacağı yeni işleri anlatacaktır. İlhan karşı çıkar ama artık tükenmiştir. Bir karar verir ve Ozan'ın evine gider. İlhan'ı, Ozan'ın evinde bekleyen tehlike ne olacaktır?
Nevzat, Savaş'ın maskeli adamlarından birini bulmuştur. Adama işkence ederek bu olayı Savaş'ın yaptığını onaylatır. Maraşlı, Savaş'a adamı ile adrese yalnız gelmesi üzerine bir not gönderir. Maraşlı ve Savaş'ın büyük yüzleşmesinde neler yaşanacaktır?
Mahur, Necati ve İlhan, eski fotoğraf albümlerine bakarlarken Ömer'in fotoğrafını görürler. Necati, Mahur'a, Ömer'le ilgili önemli bir bilgi verir. Mahur ve Maraşlı bu bilginin peşine düşerler. Maraşlı ve Mahur'un öğrendiği gerçek hem Maraşlı hem de Türel ailesi için bomba etkisi yaratacaktır!
Maraşlı Resmi AZgold Kanalına Abone Olmak İçin; rb.gy/shb5tt
Oyuncuları:
Burak Deniz
Alina Boz
Kerem Atabeyoğlu
Serhat Kılıç
Saygın Soysal
Rojda Demirer
Cemil Büyükdöğerli
Melis İşiten
Cihan Yenici
#maraşlı​ #BurakDeniz #AlinaBoz

Şərh

  1. Cyra-X Gaming
    Cyra-X Gaming
    21 saat əvvəl

    ozan ayıp lan seni kardeş gibi seven kişi sen neden onu arkasından vurdun lan ayıp ayıp çok ayıp

  2. Apdullah Hassoun
    Apdullah Hassoun
    Gün əvvəl

    Burak deniz 🤩🤩🤩🌹🌹🌹❤️❤️

  3. Ayşe Ayşe
    Ayşe Ayşe
    2 gün əvvəl

    Necati herkes hakkındaki her şeyin farkında saklanan bütün gerçekleri biliyor bildiklerinin ağırlığında ezilmemek için de düşünemeyecek kadar sarhoş olmayı tercih ediyor

  4. ily
    ily
    2 gün əvvəl

    Necati ben ya yemin ederim bizim söyleyemediklerizi o söylüyo 😂

  5. Kürşat Kurt
    Kürşat Kurt
    2 gün əvvəl

    58:16

  6. Kürşat Kurt
    Kürşat Kurt
    2 gün əvvəl

    ulan şu Necatiyle Savaş aralıksız sabaha kadar konuşup eğlenirler amk ksldnsdmfidöfşdölfşfçd

  7. Kürşat Kurt
    Kürşat Kurt
    2 gün əvvəl

    35:24 😂😂😂😂😂😂😂😂😂

  8. RobloxKardesler
    RobloxKardesler
    3 gün əvvəl

    Bu bolumu pek sevmedim

  9. Jemand Jemand
    Jemand Jemand
    4 gün əvvəl

    Savaş'ı gördükten sonra onun gibi her durumda sakin olduğumu ve her şey'e bağırmadığımı anladım. Bu adam burda, Çukur da, Kara Para Aşk'ta hep kötü karakter ve hep sakin oldu. Seviliyor bir türlü, sevmemek elde değil.

  10. Курманбек Усанов
    Курманбек Усанов
    4 gün əvvəl

    Necati hareketine bayılıyorum

  11. Agartus the IV. Paternos
    Agartus the IV. Paternos
    4 gün əvvəl

    Şimdi çözdüm bütün olayı, Necati'yi babasının sevmemesi felan. Tüm taşlar yerine oturdu, Necati Ömer'in ve Mahur'un annesinin gayrimeşru çocuğu

  12. freddo espresso sketo
    freddo espresso sketo
    5 gün əvvəl

    This show is amazing. In two days I watched 7 episodes. Never happened. Its just wow! I have no words. So talented people. The scenarists are just out of space!!!! Congratulations to everyone. Bravo!!!!!!

  13. huseyin celik
    huseyin celik
    6 gün əvvəl

    Bu nasıl dizidir bir günde 7.bolume kadar izledim daha önce bukadar güzel bir dizi izlememistim

  14. Metehan Sarıgül
    Metehan Sarıgül
    6 gün əvvəl

    37:10 Poyraz Karayelden bir sahne Ethem Özışık yapıyorsun bu işi

  15. İrem Tutku
    İrem Tutku
    6 gün əvvəl

    yaa kerpeten aliyi ozledim ben

  16. İrem Tutku
    İrem Tutku
    6 gün əvvəl

    necatii yine efsane bir karakter mükemmel bir oyunculuk her isi cok iyi ya bu adamınnn😍

  17. Jamila Orujzadeh
    Jamila Orujzadeh
    6 gün əvvəl

    1:44:12 gercekten ben bile sinir oldum yeter!!!

  18. Real Time Studio
    Real Time Studio
    6 gün əvvəl

    Ilhan babasinin gunahinin bedelni oduyor bence Demis ya Babalar Babasi Yamac Kocovali "Babalarin gunahlarini ogullari ceker ..."

  19. Ali Rıza Candan
    Ali Rıza Candan
    8 gün əvvəl

    Keşke diyorum 50 bölümü çıksaymış ben izlemeden

  20. Elya Hajiyeva
    Elya Hajiyeva
    9 gün əvvəl

    46:23 ❤

  21. Elif Gönen
    Elif Gönen
    9 gün əvvəl

    Dizide Celali, Necatiyi, Savaşı Nevzati ayrı ayrı seviyorum. Hepsinin özellikleri cok başka. Ecem ve Hilal nefretim ise ölümüne kapışır

    1. Elif Gönen
      Elif Gönen
      4 gün əvvəl

      @Eren Yeşiler hilal yine son bölümde biraz kendini anlattı ve anlayabildim onu. Ama gerçekten ecemin konuşmaları beni irite ediyo. Ortada hicbisry yokken Mahuru Marasliya karsi dolduruyo akli kit kızın

    2. Eren Yeşiler
      Eren Yeşiler
      4 gün əvvəl

      Hilâl'den değil ama, Ecem'den acaip nefret ediyorum. Çok sinir bozucu ve boş bi tip.

  22. Ekin Kal
    Ekin Kal
    9 gün əvvəl

    25:05 ne icersiniz dedigi icin neden gerilim muzik giriyo hahahahhahahahahhahahahhaha

  23. Asedrfopujikopkjnp Sawdseujikopkjn
    Asedrfopujikopkjnp Sawdseujikopkjn
    9 gün əvvəl

    The measly overcoat sicily arrange because stop demographically appear via a towering pound. cagey, giddy snake

  24. Mrs Cosmos Fan YT
    Mrs Cosmos Fan YT
    9 gün əvvəl

    Savaş su kadının oğlu cıktı babası da omer büyük ihtimalle vaybe

  25. FF ELVIN
    FF ELVIN
    9 gün əvvəl

    34:34 Seni Hiç Alakadar Etmez

  26. Sude Nur
    Sude Nur
    9 gün əvvəl

    Maraşlı'nın Zeliş'e olan sevgisi...❤

  27. TC ALİ DEMİRKOL
    TC ALİ DEMİRKOL
    10 gün əvvəl

    Necati bu hizmetçi kızı 2 bölüme aradan çıkartır

  28. Fatih Sarıhan
    Fatih Sarıhan
    10 gün əvvəl

    sonuçta hepimiz bir insanız diyor :) bordo bereli olan bir insanın zayıf noktası olmaz olamaz olsaydı bordo bereli olamazdı zaten bordo bereli olmak öyle kolay olsaydı ohooo

  29. yalquzaq023
    yalquzaq023
    10 gün əvvəl

    Benim anlamadığım bir şey. Nasılda oluyor bunlar hep alkol içib arabaya binerler?

  30. Фаргана Аливердиева
    Фаргана Аливердиева
    11 gün əvvəl

    Cesur ve Güzel’in kötü Cesur tipi (Savaş) olan taraftan çekilmiş bir dizi gibi gelmiyor mu?))

  31. Razmohammad Bikzad
    Razmohammad Bikzad
    12 gün əvvəl

    ❤️❤️❤️😍😍😍🇦🇫🇦🇫🇦🇫🇹🇷🇹🇷🇹🇷

  32. ilayda kozan
    ilayda kozan
    13 gün əvvəl

    Hem diziyi izleyenler hemde yorumları okuyanlar buradamı

  33. Dilara Kaya
    Dilara Kaya
    13 gün əvvəl

    Nobody: Savaş:mahur gelmek istiyo galiba ısınırdım:-)

  34. Dilara Kaya
    Dilara Kaya
    13 gün əvvəl

    Savasın anne dediği an Savaş â bayılıyorum:-)

  35. Dilara Kaya
    Dilara Kaya
    13 gün əvvəl

    Maraşlı ; Sana neden inanayım Savaş ; Ben olsam bende bana inanmazdım {Savaş â aşığım savaş idolümsün}

  36. Maraşlı
    Maraşlı
    13 gün əvvəl

    BİLMEYENLER İÇİN SÖYLİYEM DEDİM REKLEMSIZ İZLEMEK İÇİN VİDEOYU SONA GETİRİN SONRA BAŞA ALIN VE İZLEYİN

  37. Serkanhero
    Serkanhero
    13 gün əvvəl

    Necati de olduğu gibi kitaplar tek onun odasında çok okuyan tek kişi o ve alkolik olup ciddiye alınmayan da o tam da Türkiye de olduğu gibi ne kadar okursan oku mesleğinin kasiyer olduğu bir ülkedeyiz.

  38. totu israfilov
    totu israfilov
    13 gün əvvəl

    Arkadaslarim tavsiye etdi shu diziyi iyikide tavsiye etmisler. Bigunde 6 bolume baktim. O kadar guzel bidizi

  39. Sefa A.
    Sefa A.
    14 gün əvvəl

    Ya ne kadar sacma Aziz kendi şirketine geliyor ve o kadar insan calisan yerde bir kişi ne oldugunu anlatmiyor ona

  40. Melike DOĞAN
    Melike DOĞAN
    15 gün əvvəl

    51.57 ayin bayilmak uzereyim ya karizmaya bal aaaağağağağağağğ

  41. Emre Yıldız
    Emre Yıldız
    15 gün əvvəl

    necati ve savaş ömerin oğlu, diğer ikisi azizden bence. Ek olarak şu konser saldırısını da Aziz yaptırmış olabilir

  42. B_ 4Haroun
    B_ 4Haroun
    15 gün əvvəl

    Necati atesen abesi

    1. B_ 4Haroun
      B_ 4Haroun
      15 gün əvvəl

      Savas

  43. Batuhan Koputan
    Batuhan Koputan
    15 gün əvvəl

    biri açıklayabılırmı lütfen acaba maraşlı neden kapalı bır sorgu odasına gırıp konuşuyorlar anlamadığım tek nokta o sahneler

    1. Ezgiandtansel ‘
      Ezgiandtansel ‘
      14 gün əvvəl

      Maraşlı orda eğitim görüyor gibi bişey onların arasına istihbaratçı olarak girdi

  44. FTV Irem
    FTV Irem
    15 gün əvvəl

    Bölüm mükemmel di

  45. Yasemin Şenel
    Yasemin Şenel
    15 gün əvvəl

    Şu Maraşlı nin hadi demesine bitiyorum ya çok komik söylüyor🙃

  46. İsimsiz Kanal
    İsimsiz Kanal
    17 gün əvvəl

    MÜKEMMEL!

  47. İsimsiz Kanal
    İsimsiz Kanal
    17 gün əvvəl

    DİZİ EFSANEE!

  48. Rəsid Səfərov
    Rəsid Səfərov
    17 gün əvvəl

    🖤

  49. eylem acar
    eylem acar
    17 gün əvvəl

    oğlum hasta güneş dokunuyo dediğinde gözlerim açıldı kclsmcpdlcpdlşcld

  50. Tolgahan Öztürk
    Tolgahan Öztürk
    17 gün əvvəl

    Savaşı seven bir tek ben değilim dimi 🤣

  51. Ahmet Türker
    Ahmet Türker
    18 gün əvvəl

    28:06 woldemort gruptan ayrıldı

  52. Alizea Dani
    Alizea Dani
    18 gün əvvəl

    o sadece bir çocuk yaa 😢😭

  53. Mireziz Seyidov
    Mireziz Seyidov
    18 gün əvvəl

    10000000000000000000000 Ilhan gibi oglum olmasindansa 1 tane necati gibi ogum olsun yeterr de artarrr

  54. timeforlyrics
    timeforlyrics
    19 gün əvvəl

    Zeliş niye hep uyuyo 😑

  55. M.O 3E
    M.O 3E
    19 gün əvvəl

    Ne oldu sone 5 dakada .... 🤦🏼‍♂️🤦🏼‍♂️🤦🏼‍♂️

  56. Deniz . •
    Deniz . •
    19 gün əvvəl

    Necati Ömer’in oğlu bence intikamın sonu çok kötü olacak sabrediyor gibi bir hali var..

  57. FTV Irem
    FTV Irem
    19 gün əvvəl

    26:00

  58. Lenovo İdeapad
    Lenovo İdeapad
    19 gün əvvəl

    5:00 O kadar çocuğun içinde havaya ateş acmak, sanırım havadakı mermi kaybolup gidiyor. Film de olsa azıcık mantıklı hareket edin bilader, bi de eski asker güya..

  59. timeforlyrics
    timeforlyrics
    19 gün əvvəl

    Şu Savaşın cooluğu der susarım 😌

  60. timeforlyrics
    timeforlyrics
    19 gün əvvəl

    Diziden replik yazıp like kasınca noluyo acaba😒

  61. Meto
    Meto
    19 gün əvvəl

    Dizi güzelde Maraşlı fazla soguk bir tip. Robot gibi .Bence necati bu dizinin en iyisi👍👍

  62. su şişesi
    su şişesi
    19 gün əvvəl

    Necati gayet açık konuşuyor kimse de anlamayınca sinir oluyorum

  63. Gamze
    Gamze
    20 gün əvvəl

    01:09:48 deki orta sehpayı nerden bulabilirim?

  64. Gecemav1si
    Gecemav1si
    20 gün əvvəl

    1:22:52 bari az şaşalı reklam yapsaydınız :D

  65. My Soul
    My Soul
    20 gün əvvəl

    58:16 Pis sarhoşlar🤣🤣🤣🤣🤣

  66. Темур Хужаев
    Темур Хужаев
    20 gün əvvəl

    Kardeş Maraşli

  67. K- WORLD
    K- WORLD
    20 gün əvvəl

    İlk günler de ilhana çok kızıyordum ama şimdi yazık oldu lan karısı da yok elinde aaga kmse yaşamasın böyle şeylerler. :(

  68. Escobar
    Escobar
    20 gün əvvəl

    ZELİŞİ tek ben mi sevmiyorum 🤮🤢

  69. duru'
    duru'
    21 gün əvvəl

    27.57 "burnu olmayan insanların korkutucu olduğunu düşünürüm, VOLDEMORT HARRY POTTER?

  70. Nur Kalender
    Nur Kalender
    21 gün əvvəl

    Şu sorgu odası muhabbetini bir türlü çözemedim yaa

  71. Ekrem Kurt
    Ekrem Kurt
    21 gün əvvəl

    Mahura Sürekli Bayan diye hitap etmesi de sıkmaya başladı.

  72. Zeynep
    Zeynep
    22 gün əvvəl

    02:02:02 Aziz Bey'in işte aradığım damat bakışı...

  73. Hadı Qəmbərov
    Hadı Qəmbərov
    22 gün əvvəl

    51:50

  74. Nisa Nur
    Nisa Nur
    22 gün əvvəl

    Maraşlının ses kayıdı yaptığı diş ağrısı çektiği anıyı, sorgu odasında da anlatmasını anlamadım biri açıklayabilir mi

  75. PUBG M4
    PUBG M4
    22 gün əvvəl

    1:11:43

  76. çılgın çaycumalı
    çılgın çaycumalı
    22 gün əvvəl

    Yorum yapmak için yorum yapıyorum

  77. Ozan Ozdemir
    Ozan Ozdemir
    22 gün əvvəl

    36:30 vuruş hissi sıfır

  78. BAMSI BEY
    BAMSI BEY
    23 gün əvvəl

    23:26 burası Söz dizisinde Saminin mekanı diğilmi çay sohbeti falan yapıyodu çaycıyla😂

  79. BAMSI BEY
    BAMSI BEY
    23 gün əvvəl

    Şerefsizlikte Ozanın üstüne adam tanımam!

  80. Hüseyin Sarıdağ
    Hüseyin Sarıdağ
    23 gün əvvəl

    NECATİ AYNI MANDIRA FILOZOFU.ILHANDA KARI GIBI ADAM SILAHI CEKTINMI TETIGE BASACAN

  81. Lydia Cruz
    Lydia Cruz
    23 gün əvvəl

    The abusive graphic recently worry because angle definitely remove atop a jaded newsprint. exciting exclusive, green grey grieving bubble

  82. Reyhan Aksoy
    Reyhan Aksoy
    23 gün əvvəl

    2.02 deki Aziz’in bakışı shshsjk Maraşlı’ya hayran kaldı resmen

  83. Reyhan Aksoy
    Reyhan Aksoy
    23 gün əvvəl

    İstihbarat ile konuşurken önce normal konuşuyor Zeliş konusundan sonra Maraşlıya dönüş yapıyor shshshjk

  84. Jenevieve McDoanld
    Jenevieve McDoanld
    23 gün əvvəl

    The body doesn't seem to fit with the posture of Savas! He always seems to play these cruel roles! Kidnapper, murderer of sorts. The secrets of this family......

  85. Elibol ilkay
    Elibol ilkay
    23 gün əvvəl

    Maraşlı Bu dizi hiç bitmesin Ve de mahurla ile Maraşlı yani Celal gerçekten aşık olsunlar Ve de evlensinler diyorum Benim gibi düşünenlere benim gibi cevap verip like atsınlar ve de oyumuzu çok yükseltelim lütfen arkadaşlar Bu dizi hiç bitmesin diyenlere 👍👍👍❤️♥️❤️♥️❤️

  86. PUPG KRALI
    PUPG KRALI
    23 gün əvvəl

    İlhanin oğlu kza benziyor o ne saç ulan😂😂

  87. Fzl
    Fzl
    23 gün əvvəl

    1:42:26 da maraşlı şivesiz konuşuyor. Yahu arkadaş bu kadar basit hatayı nasıl görmezsiniz?

  88. Али Али
    Али Али
    24 gün əvvəl

    Bence Necati ömerin oğlu çunki necati yanarken aziz onu kurtarmadı

  89. Aynura Valizada
    Aynura Valizada
    24 gün əvvəl

    Bu Necati çok şey biliyor. Kokusu çıkar

  90. *zeynep*
    *zeynep*
    24 gün əvvəl

    Abi sorun şu ki Maraşlı şuana kadar 100 lerce insan öldürdü savaşın adamlarını da öldürdü savaşı öldürünce niye hapse girsin abiii

  91. *zeynep*
    *zeynep*
    24 gün əvvəl

    Aslında ilhanı seviyorum ya yazık karısının ne haltlar çevirdiğini bilmiyor şerro Ozan ona tuzak kuruyor.... Ozan hep kötü rolleri oynuyor ve hiç bir dizide onu sevmiyorum

  92. Selahaddin Zararsız
    Selahaddin Zararsız
    25 gün əvvəl

    19:47 Reis burnun da bayağı doluymuş bi sümkürde rahatla

  93. Yakup Cinar
    Yakup Cinar
    25 gün əvvəl

    Tolga Saritas ne oynardi bu rolu bee

  94. Rua Syr
    Rua Syr
    25 gün əvvəl

    Bu dizideki en mukkemel kişii necatti yaa

  95. Фарид Нарзиев
    Фарид Нарзиев
    25 gün əvvəl

    Ban bu Necatiye bayılıyorum

  96. Baran Özdemir
    Baran Özdemir
    25 gün əvvəl

    +çalıştımı -çalıştı +ooo ne kadar sessiz -renult clio son model süper güce sahip mükemmel bi araç Maraşlı: ay çok güzellll KCLSMCJXŞSMXŞSÖDPXŞSLSLX

  97. Baran Özdemir
    Baran Özdemir
    25 gün əvvəl

    E olum çok klasık bi film yani herşey tahmin edilebiliyor

  98. Maryam Ghorbani
    Maryam Ghorbani
    26 gün əvvəl

    Buraya kadar Necati en sevdiğim karakter 🥲

  99. Elif hırca
    Elif hırca
    26 gün əvvəl

    Savaş’ın zeliş’e yaptığı kötülükten sonra öfkelenenler 😡

    1. LONELY
      LONELY
      24 gün əvvəl

      savaşi oldurmeye gidiom gelenler😎😱🤠👿

  100. Beyza karaca
    Beyza karaca
    26 gün əvvəl

    1.14.10 ozan: şimdi lütfen evimden def olup gider misin. Kadını baya kibar kovdu ha dkfkdkfkjxjxkdk