Camdaki Kız | 1. Bölüm

113 653 Baxış 12M
Film & Animasiya

Camdaki Kız 1. Bölüm
8 Nisan Perşembe
Türkiye'nin en büyük oteller zinciri olan Koroğlu'nun şirketinde mimar olarak çalışan Nalan, yumuşak huylu, zeki, sıcakkanlı ve dünyalar güzeli bir genç kadındır. Ailesinin tek çocuğudur. Hayatını varlık, ilgi, alaka içinde geçirmiş, en iyi okullardan dereceyle mezun olmuş olan Nalan'ın, herkesten sakladığı bir sırrı vardır...
Diğer yandan Nalan'ın çalıştığı şirketin genç veliahtı Sedat, kendisinden yaşça büyük ve evli bir kadın olan, sosyetik güzel Cana ile uzun yıllardır yasak bir ilişki yaşamaktadır. Şirketin sahibi ve Sedat'ın babası olan Rafet Koroğlu, yıllarca didinip kurduğu Koroğlu imparatorluğunun itibarının, şımarık oğlu Sedat tarafından lekelenmesine izin vermeyecektir. Rafet, Sedat'ı Cana'dan ayırmak için, onu zorla başka biriyle evlendirmeye karar verir.
Ve kader çarkı döner... Sedat ile Nalan'ın yolları kesişir. Hayatı boyunca kendisini babasına ispatlayamamış olan Sedat'ın tek çaresi, daha önce hiç tanımadığı Nalan'la evlenmektir. Peki Sedat, Nalan'ın hayallerindeki "kurtarıcı prens" midir?
Çocukluklarından yaralı olan bu ikili kavuşup masallardaki gibi bir aşk yaşayabilecek midir? Yoksa onları bugüne kadar hiç hayal etmedikleri bir karanlık mı beklemektedir?
Gülseren Budayıcıoğlu’nun aynı isimli romanından uyarlanan, gerçek bir aşk hikayesinin konu alındığı Camdaki Kız, başarılı oyuncu kadrosuyla da göz dolduruyor. Nalan karakterini Burcu Biricik’in canlandırdığı Camdaki Kız’da; Devrim Yakut, Feri Baycu Güler, Feyyaz Şerifoğlu, Hamza Yazıcı, Hande Ataizi, Merve Polat, Nihal Menzil, Nur Sürer, Selma Ergeç, Şerif Erol, Tamer Levent, Tuğrul Tülek yer alıyor. Senaryosunu Seda Altaylı Turgutlu’nun kaleme aldığı, yönetmenliğini ise Nadim Güç'ün üstlendiği Camdaki Kız Perşembe 20.00'de Kanal D'de!
------------------
Camdaki Kız Trailer is streaming! Adapted from Gulseren Budayicioglu’s novel of the same name, Camdaki Kız is based on a true love story. Kanal D’s new drama has a phenomenal cast. Burcu Biricik is going to portray the character Nalan, and the other successful actors and actresses of the series are Devrim Yakut, Feri Baycu Guler, Feyyaz Serifoglu, Hamza Yazici, Hande Ataizi, Merve Polat, Nihal Menzil, Nur Surer, Selma Ergec, Serif Erol, Tamer Levent, Tugrul Tulek. Written by Seda Altayli Turgutlu, directed by Nadim Guc, Camdaki Kiz is going to premier on 8 April Thursday at 8 pm on Kanal D!
Oyuncular: Burcu Biricik, Devrim Yakut, Feyyez Şerifoğlu, Hamza Yazıcı, Hande Ataizi, Nur Sürer, Selma Ergeç, Şerif Erol, Tamer Levent, Tuğrul Tülek bulunuyor
Web Site : www.ogmpictures.com/
Facebook : Camdaki-K%C4%B1z-105205951609216/,
Twitter : camdakikizdizi
#CamdakiKız #OGMPictures #KanalD

Şərh

  1. Saiq Hidayetov
    Saiq Hidayetov
    Saat əvvəl

    Bu boyda oğlanın dırnağını anası niyə kəsir maraqlıdı 🤔🤔🤔

  2. Ateş Böcegi
    Ateş Böcegi
    2 saat əvvəl

    Çok reklam oluyor reklamları nasıl önleyebiliriz🤔🤔

  3. Kübra Öz
    Kübra Öz
    3 saat əvvəl

    Valla ben artık türk dizilerini bıraktım artık gerçekten güzel bir dizi yok

  4. by Lolik
    by Lolik
    3 saat əvvəl

    Bu Anne manyak mı SubhanAllah tövbeler olsun ya

  5. Roza Ahmadova
    Roza Ahmadova
    4 saat əvvəl

    Kızı manyak annesi evire çevire, bayiltana kadar dovuyor ve bitane Allahın cezasi hoca bile gelip durdurmuyor. Yuhhhhh.

  6. ntntnt
    ntntnt
    4 saat əvvəl

    Kameraman Hintli glb

  7. Ayşen Okumuş
    Ayşen Okumuş
    7 saat əvvəl

    Bi kerede kızına sarıl öp kokla Allah'ın belası kadın 😡

  8. Kezban Şimşir
    Kezban Şimşir
    8 saat əvvəl

    Deli kızımız ve hayalet abimiz

  9. 89solovey
    89solovey
    9 saat əvvəl

    azgold.info/tools/qITIbIKtoWWEoqU/video

  10. Naz Peri
    Naz Peri
    11 saat əvvəl

    Diziyi baştan sevmedim

  11. savaşçi
    savaşçi
    12 saat əvvəl

    Rafet Koroğlu'ların evi çok eski ya bide oğlunun 8 tane spor araba'lari var

  12. Neslihan Cetin
    Neslihan Cetin
    12 saat əvvəl

    Istanbullu gelin eniyisi esmahatunu ozcan asli birarada gorsek

  13. tuğba çelik
    tuğba çelik
    17 saat əvvəl

    Artik komedi dizileri cikabilirmi

  14. Айнур Амангельдиевна
    Айнур Амангельдиевна
    18 saat əvvəl

    Ne kadar agir dizi.

  15. Fatoş karen
    Fatoş karen
    19 saat əvvəl

    Çok sıkıcı biz dizi benm ilk dakikalarda içim bayıldı 😏

  16. My Life
    My Life
    20 saat əvvəl

    Rafet gibi baba Feride gibi baba düşman başına

  17. Sweetira uz
    Sweetira uz
    20 saat əvvəl

    yeni basladim izlemeye ve ilk sahnede yine manyak temizlik oluyor, umarim masumlar apartmani- 2 degildir bu dizi....

  18. Tugfernweh Tugfernweh
    Tugfernweh Tugfernweh
    21 saat əvvəl

    1:59:20

  19. Oya Uyghur
    Oya Uyghur
    22 saat əvvəl

    hep bir psikopatlık moda mı oldu şimdi.

  20. Gulnar Huseynova
    Gulnar Huseynova
    22 saat əvvəl

    Bildin iskence

  21. yats chubs
    yats chubs
    Gün əvvəl

    Ako lang yata ang Pilipino na naliligaw dito 🙄😒

  22. Norazila Hussin
    Norazila Hussin
    Gün əvvəl

    Subtitles please 🙏

  23. Yakup Yeşilyurt
    Yakup Yeşilyurt
    Gün əvvəl

    Ne boktan bi hayat iyiki fakirim 😀

  24. Edu Mart
    Edu Mart
    Gün əvvəl

    Helal süt vermemis biri çocuğuna helal süt emmis biri ariyor.Dunyada iyi kötüyle ahlakli ahlaksizla, dürüst biri yalanciyla, gercek yalanla, zayıf karakterli biri güclü olanla sinaniyor. Yapicak birşey yok. Safinizi seciniz, karsinizdaki ahlaksiz bile olsa siz hep kendinizi bozmayiniz,sonunda zafer tabiki doğru olanın.Bu dizinin gerçek hikayesindede Nalanin kaybetmesinin sebebi karsisindaki ahlaksiza uyup yolundan donmesi.Kendineguvenip gitseydi kandrmazdi, ozgur biri olduğunda Sedat gibilerler

  25. Melek Devran
    Melek Devran
    Gün əvvəl

    Selenin mimikleri aşırı yapmacık ve gıcık bi şekile girmeye çalışmışta girdiği tek şekil yamuk olmuş çok fazla tilt oldum

  26. Gizem Arslan
    Gizem Arslan
    Gün əvvəl

    İzlemek istiyorum ama izlerken sıkılıyorum

  27. Ali Stars
    Ali Stars
    Gün əvvəl

    Bu kadar zənginlər ancaq oturduqları ev Osmanlı devrinden kalır😁😁😁😁

  28. marsu
    marsu
    Gün əvvəl

    Babası niye kızını da alıp gitmiyor. Kadın resmen ömür törpüsü. İkisine de hayatı dar ediyor. Kız kaç yaşına gelmiş böyle hayat mı yaşanır.

  29. Seda Aktaş
    Seda Aktaş
    Gün əvvəl

    Sedat Bey neden penguen gibi yürüyorsunuz? 🐧🐧

  30. Dunya Taskıran
    Dunya Taskıran
    Gün əvvəl

    Biraz devrik cümle oldu 🤪😁

  31. Dunya Taskıran
    Dunya Taskıran
    Gün əvvəl

    Anası nasıl bu hale geliyor nalanın

    1. Dunya Taskıran
      Dunya Taskıran
      Gün əvvəl

      @Mustafa teşekkür 👍

    2. Mustafa
      Mustafa
      Gün əvvəl

      Spoiler olucak ama dur söylim 😂 Kadının sema adında bir kızı var evlenmeden çocuk sahibi oluyor ve doğumda ölüyor. Ve aklına gelen vesveseler kadını bu hale getiriyor. Doğan çocuk Nalan yani feridenin kızi değil torunu oluyor ama torunlarını evlatlık almışlar o yüzden anne-babasj olarak biliyor bunları

  32. Fatma Oktay
    Fatma Oktay
    Gün əvvəl

    Ya bu çocuğun kirpikleri nerde shdhhdhd

  33. Nur K.
    Nur K.
    Gün əvvəl

    Nalana sabahları abdest aldırıyo kendisinin eli ojeli olmuyo böyle ablacım

  34. Burcin Kartal
    Burcin Kartal
    Gün əvvəl

    kamera zoomlar ne alaka

  35. Gonul cali
    Gonul cali
    Gün əvvəl

    Hande ataiziye yine utanc verici bir rol düşmüş... sen gel yıllar sonra bir dizi de oyna aldığın role bak

  36. Elfida Elfida
    Elfida Elfida
    Gün əvvəl

    Masumlar apartmani basi cekti artik bol soslu travma dizileri tek tek dokulur turk milleti degil mi ne kadar zorlasada bu kadar oluyor super natural katagorisine gececek degil ya😊😊😊😊

  37. Kelebek Dünyası {Videolar}
    Kelebek Dünyası {Videolar}
    2 gün əvvəl

    Dizini gözəl çəkiblər amma qızı düzgün seçməyibler yaşı çoxdur oğlana uyğun gelmir

  38. Canan Baykal
    Canan Baykal
    2 gün əvvəl

    ManyakCa bir dizi izliyorum

  39. Leyla Muradova
    Leyla Muradova
    2 gün əvvəl

    Bu dizinin ismi "Camdaki Piskopatlar" olmalı.

    1. Eylüll_vd
      Eylüll_vd
      Gün əvvəl

      en haklı yorum

  40. Abbas Aslanli
    Abbas Aslanli
    2 gün əvvəl

    Bu sevmekmi simdi.Bu insanlik bile degil

  41. Seda Eren
    Seda Eren
    2 gün əvvəl

    Kameraman😫

  42. Merve Gül
    Merve Gül
    2 gün əvvəl

    Hindistandan uyarlanmış bir dizi olmuş.Zengin aile koca konakta yaşıyor.Baba ve anne kaeakterleri herşeyi yöneten paikolojik siddet uygulayan.Merdiven çıkma sahneleri bile 10 dakika gösterilen. Dizilerde yeni bi dönem açılmış hindistan dizilerine özenme hayırlı olsun😀😀

  43. Cemre Tekin
    Cemre Tekin
    2 gün əvvəl

    Bir dizi nasıl berbat edilebilir adlı çalışmaya h.g arkadaşlar :)

  44. Mehi Abbasova
    Mehi Abbasova
    2 gün əvvəl

    Ayda ne qancixdiyeee bele ana olar qizini neyledi Allah heckime gostermesin 😦😦😦

  45. Mehi Abbasova
    Mehi Abbasova
    2 gün əvvəl

    1:43 men helede basa dusmurem qizin tursiklerin niye qaynadirlarki

  46. Gizem Topcu
    Gizem Topcu
    2 gün əvvəl

    Sedat i mesut ozil e benzeten bir tek ben miyim😂😂

  47. Maide Ka
    Maide Ka
    2 gün əvvəl

    Anlamıyorum kimsenin konuşmadığı sadece müziğin duyulduğu sahneler okadaaaar sıkıcı ki çok fazla uzatıyorlar... resmen kendimi zorluyorum bakmaya konuyu anlamak için. Arkadaşım güzel konusu demeseydi asla devam bakmazdım bu sıkıcı sahnelerden dolayı

  48. Mehi Abbasova
    Mehi Abbasova
    2 gün əvvəl

    Tako cok komik ya😆😆😆😆

  49. İpek Deniz YILMAZOK
    İpek Deniz YILMAZOK
    2 gün əvvəl

    2:15:44 Sema nın kim olduğunu anlamadım bilen var mı

  50. Azra Nur Öncel
    Azra Nur Öncel
    2 gün əvvəl

    Annenle doğum günümüz aynı gün nalan hdkdhfk

  51. Çile Tosun
    Çile Tosun
    2 gün əvvəl

    Şu kameramanı değiştirsek mi napsak

  52. M A
    M A
    2 gün əvvəl

    Madem bu kadar mükemmel olsun diye çabaladınız şuna da dikkat etseymişsiniz pantolonla namaz kılınmaz ya bol hatlar belli olmayacak bir pantolon giyilir ya da etek giyilir. Diğer konulara girmiyorum böyle dizileri empoze etmeniz psikopatları normal kılıyor bu dizi de bir tek normal insan yoktur!

  53. Rain Man
    Rain Man
    2 gün əvvəl

    Tam Turk milletinin aradigi film hayirli olsun.vatan , ulke elden gidiyor, turk milleti Film manyagi olmus. Bu ulkenin % 70 Turkiyede yasamayi hak etmiyor

  54. Perihan Gülen
    Perihan Gülen
    2 gün əvvəl

    Nasıl bir şey bu ya 2 dk da bir reklam mı olur ya ilk defa bu kadar üst üste reklam verilen bir dizi gördüm ya .

  55. Furkan Ünlü
    Furkan Ünlü
    2 gün əvvəl

    Bu Feride hanım hiç duyulmamış küfürleri duymak için diziye girmiş bi karekter bunu yazarken bile kaç kere küfür ettim geri sildim

  56. Ceylan Özsoy
    Ceylan Özsoy
    2 gün əvvəl

    Reklamin arasina dizi koymuslar... izlemiyorum

  57. Rana Tekeoglu
    Rana Tekeoglu
    2 gün əvvəl

    Ruh hastası annelere bak valla ben kendi anneme sukrediyom

  58. Fatma Ozdemir
    Fatma Ozdemir
    2 gün əvvəl

    Bu canandan neftet edıyom oldum olası bu kızı sevmem zaten burdada bulunmuş maydanoz gibı bu dızıde aşiri pıskolojık şiddet var temızlık hastalıgı var okulda nalanı annesı dövmek ne ya bu nasıl iş bu nasıl örnek zaten toplumumuz almış başinı gıdıyor bu örneklerde tam kapak oluyo yanı

  59. Furkan Ünlü
    Furkan Ünlü
    2 gün əvvəl

    Netflix deki fatmayı görünce geldim inşallah oradaki gibi oynamıştır bu dizidede

  60. Aynur Safa
    Aynur Safa
    2 gün əvvəl

    Arabalar efso

  61. Lexus 570
    Lexus 570
    2 gün əvvəl

    Bu ne biçim dizi lan, artık türk dizilerini yönetmeni yahudi olduklarından hiç şüphem yok! Dünyada hiç bir ülke kendi milletine bu kadar aşalağici diziler yapacak bir ülke yok!!!

  62. Çiçek Ay
    Çiçek Ay
    2 gün əvvəl

    Adam peyniri,kahveyi bile gramla yedirip içirtiyor,ama arkasından son model arabalar,pahalı giysiler satinalınıyor ve bunu farketmiyor.Ne kadar saçma!Bu dizinin gerçek hikaye olduğuna emin miyiz aceba?

  63. elbezi handan
    elbezi handan
    2 gün əvvəl

    hint dizisine dönmüş dizi

  64. Semse Sezer
    Semse Sezer
    2 gün əvvəl

    Saçma bı filim derhal kaldırılmalı başka anneler izliyo psikolojik olarak onlarda etkileniyor

  65. Emre Erdogan
    Emre Erdogan
    3 gün əvvəl

    Mal gibi film

  66. mutluyummm
    mutluyummm
    3 gün əvvəl

    Burcu biricik bu filmden sonra banyo yapmaktan nefret eder 😂😂😂 O kadar çok banyo yaptiki 😃😃😃

  67. Berfin Genç
    Berfin Genç
    3 gün əvvəl

    Kilo korse ne alaka bunlar bilen varsa söyleyebilir mi

  68. Serxan Memmedov
    Serxan Memmedov
    3 gün əvvəl

    Bir kişinin bu kadar arabasımı olur yaa

  69. Serxan Memmedov
    Serxan Memmedov
    3 gün əvvəl

    Hiç bir dizide bu dizideki gibi zengin aile görmedim

  70. Aytac Zamanova
    Aytac Zamanova
    3 gün əvvəl

    Salam xanım .Şirkətin yeni lahiyesinə online işləyə bilən menecer xanım tələb olunur.İs öyrədilir,iş qrafiki sərbəstdir,sizə uyğun olan saatlarda işinizə zaman ayıracaqsınız .İşlə maraglansaz buyurun

  71. Mehmet Yildiz
    Mehmet Yildiz
    3 gün əvvəl

    zoomlari kaldirsanizmii diyrm🥴

  72. fatih Erdogan
    fatih Erdogan
    3 gün əvvəl

    Zetinnnn😂🤣

  73. Mustafa Mert Yaşar
    Mustafa Mert Yaşar
    3 gün əvvəl

    YETER artık bıktık böyle iğrenç dizilerden.

  74. Leyli D Tozkoparan İskender
    Leyli D Tozkoparan İskender
    3 gün əvvəl

    Diziye Enis Arıkan için izleyenler varmı?

  75. Nur Kaylesiz
    Nur Kaylesiz
    3 gün əvvəl

    Hayatımda böyoe saçma sapan bir sey görmedim şunu tv de izlemeyin allah askima ayrica böyle kaliteli oyuncularim bu saçma sapan senaryoları kabul etmesini anlamiyorum film 250 gr üstüne kurulu

  76. Oyun Dünyası
    Oyun Dünyası
    3 gün əvvəl

    Namazın sonunda selam verirken omuz başlarına bakılır yani kiramen katibin meleklerine. Uzaklara değil.

  77. Oyun Dünyası
    Oyun Dünyası
    3 gün əvvəl

    Hande de burnuna sanki mandal takmış gibi konuşuyo estetikten

  78. Oyun Dünyası
    Oyun Dünyası
    3 gün əvvəl

    O kadının derdi namus falan değil o kadın şiddet manyağı psikopat. Böyle insanlara haddini bildirmeyen nalan ve adil gibi alttan alanlar oldukça bunlar işkenceye devam ederler

  79. SEVDA POLAT
    SEVDA POLAT
    3 gün əvvəl

    Sedat profesyonelce aşık rolü oynuyor ya korkutucu

  80. sevda coşkun
    sevda coşkun
    3 gün əvvəl

    Kitapla hiç ilgisi yok

  81. Ann Mendi
    Ann Mendi
    3 gün əvvəl

    Am that english comment you are looking for. Who loves Nalan

  82. Nurcan Memmedzade
    Nurcan Memmedzade
    3 gün əvvəl

    Niye böyle çekiyorlar

  83. Mucif Oglu
    Mucif Oglu
    3 gün əvvəl

    Kamereman ne yaşıyo?

  84. Hulya Kidiman
    Hulya Kidiman
    3 gün əvvəl

    Insallah bu dizi tutulmaz cok sinir bozucu 2.bolumde biraktim seyretmem köle uzagra sanki

  85. Gamze Fındıklı
    Gamze Fındıklı
    3 gün əvvəl

    Herkes bir şey yazmış yorumlara bende bi yorum yapmak istiyorum namaz pantolon giyerek kılınmaz ikincisi secdeye gidip kalkarken eller sürünmez secdeye giderek selam verirken de gözler yan tarafa bakılmaz omuzlara bakılır şimdiden tesekkurler

  86. LİER VE BÖCÜKLERİ #SevimYarenveBeyzayıseven
    LİER VE BÖCÜKLERİ #SevimYarenveBeyzayıseven
    3 gün əvvəl

    Fragmanı görünce acaba ELİ’daki gibi mi olucak dedim ama alakası yokmuş...

  87. Balqees Mazlan
    Balqees Mazlan
    3 gün əvvəl

    Where can i watch with english subtiles ? Please someone help me :(

  88. Rebec Asl
    Rebec Asl
    4 gün əvvəl

    Bi ogrenemediniz. Bir dizi bolumu 3 saat mi surer siz kafayi mi yediniz?

  89. Cengiz Magerramov
    Cengiz Magerramov
    4 gün əvvəl

    Tako cok guzel oynuyor

  90. Gülçin Allahverdiyeva
    Gülçin Allahverdiyeva
    4 gün əvvəl

    Yaa bu dizide hiçde şiddet falan yok bunun 5 katını aldık hayattan be .. zenginlere olunca böyle göze batıyo😏

  91. Adonis Kara
    Adonis Kara
    4 gün əvvəl

    azgold.info/tools/pIDcpoRmfqWrbqmb/videottps://azgold.info/tools/pIDcpoRmfqWrbqk/video

  92. Bilge Selin Gürkan
    Bilge Selin Gürkan
    4 gün əvvəl

    Zenginler dellenmiş

  93. unvansiz unvansiz
    unvansiz unvansiz
    4 gün əvvəl

    Anne piskopatdi anne deyil

  94. minik Fare
    minik Fare
    4 gün əvvəl

    2:33:00 zengin ama mutsuz

  95. señorita
    señorita
    4 gün əvvəl

    yorumlar diziden fazlasiyla komik🤣

  96. Ümran Aras
    Ümran Aras
    4 gün əvvəl

    Arkadslar burakin bunu izlemeyi masumlarapartmanini izleyin dünya tarihinde bir ilk film bu kadar mi güzel bu kadar mi saf olur ya bence onu izleyin ben bunu sevemedim oyuncuları güzel deyil beynmedim

  97. Safiye Leyla
    Safiye Leyla
    4 gün əvvəl

    aşırı saçma olmuş değişik dizi yapcaz diye iyice saçmaladılar

  98. zeynep kılıç
    zeynep kılıç
    4 gün əvvəl

    Şimdiki filmlerde de namus konusunu paranoyak bi şekilde abartıyolar sonrada milletin gözünde basitleştiriyolar sıradaki algı yükleniyor yani %80

  99. Katya Dancheva
    Katya Dancheva
    4 gün əvvəl

    Boncuk ve Can veraber ve gercek.Ya cok sevindim zaten diziyi Burcu roll aldigi icin izlemeye karar verdim